Kjapp og trygg hosting for Wordpress

E-Post lister til bedrift

kahlran

New Member
Heisann!

Jobber på si for en bedrift som driver næringsvirksomhet innenfor reisebransjen. De var interessert i e-postlister til bedrifter i hele Norden, og jeg har sett litt rundt på nettet, men uten hell. Noen som vet hvor jeg kan få tak i noen som leverer en slik tjeneste?

mvh
 

kahlran

New Member
Ok, takker!
Skal se litt på forvalt.no, hvis det dukker opp noe liste ovenfor bedrifter i norden\europa, så hyl ut :)
 

caver911

Medlem
Det var jo noen som postet en slik liste, med adresse, tlf og mail. Den lå på en offentlig side. Den ligger i salgs kategorien, noen prøvde å selge den men så postet noen link.

Hei. Har lettet posten du viser til, men finner den ikke. Kunne du eller noen postet en link til hvor denne listen selges eller linken som noen postet?
 

Tonny Kluften

Administrator
Ok, mange har lister, også jeg. Men finnes det noen som kan sende ut disse listene på en vettug måte? Problemet er ikke å få tak i lister, men å sende dem ut slik at alle adressene mottar epost er et problem.
Ja, det finnes mailchimp osv osv. Men jeg skulle gjerne hatt tak i en person som kan ordne utsending, og ikke med mailchimp osv., men fra egen server/eget opplegg slik at ting kommer frem.
 

spikre

peterhamre.no
Ok, mange har lister, også jeg. Men finnes det noen som kan sende ut disse listene på en vettug måte? Problemet er ikke å få tak i lister, men å sende dem ut slik at alle adressene mottar epost er et problem.
Ja, det finnes mailchimp osv osv. Men jeg skulle gjerne hatt tak i en person som kan ordne utsending, og ikke med mailchimp osv., men fra egen server/eget opplegg slik at ting kommer frem.

Jeg også. MailChimp godtar ikke utsendelser som er eldre enn et år (altså kunder som handlet for mer enn et år siden, er ikke tillatt å sende til). Jeg kan derfor ikke bruke dem til utsendelser til mine tidligere kunder.
Skrik ut om noen har erfaring eller anbefaler til slike utsendelsesprogram (hvor ikke alt havner i spam-mappa...).
 
Topp