E-post for affiliates ved endringer i affiliateprogrammer

webmoney

Søkemotoroptimist
Jeg sitter på heltid(!) og vedlikeholder en database med oversikt over affiliatenettverk og affiliateprogrammer. Databasen viser hvilket affiliatenettverk som har hvilke programmer (og vice versa), samt hvor mye hvert program betaler. Databasen deler også programmene inn i kategorier.

Jeg har lagt ut hele denne databasen på affiliatekatalogen.no. Den grafiske designen eksisterer ikke (grafisk design er bare en av mange ting jeg ikke kan), men informasjonen der er nyttig likevel.

Noen forklaringer på forkortelsene:
PPC - pay per click
PPL - pay per lead
PPS - pay per sale

Eksempler:

Hvilke affiliateprogrammer har affiliatenettverket Clash Media akkurat nå?
Clash Media | affiliatekatalogen

Hvilke affiliatenettverk kjører kampanje for Illustrert Vitenskap med Planet Earth som velkomstpremie?
Illustrert Vitenskap + Planet Earth eller styreduserende hodetelefoner

Hvilke affiliateprogrammer finnes i kategorien "gratis konkurranser"?
gratis konkurranser | affiliatekatalogen

Kom gjerne med tilbakemeldinger på dette!

Hver gang det skjer en oppdatering på databasen, kan du få en automatisk e-post. Du melder deg på denne e-posten her:

www.superaffiliate.no:

webmoney

Søkemotoroptimist
Håper affiliatekatalogen kan være til nytte når man skal bestemme seg for hvilken annonsør man skal satse på. Og ikke minst hvilket affiliatenettverk man skal gå gjennom.

Adrian

New Member
Kjempegreier!
Bra at noen tar seg tid til å gjøre sånt, og tilogme dele det med alle oss andre!
Ryktepoeng er utdelt.

webmoney

Søkemotoroptimist
Beklager crappy design (eller ingen design, rettere sagt). Kanskje jeg får noen til å hjelpe meg litt med det.

Takk for fine tilbakemeldinger, jaffal. De fleste skjønner ikke poenget med denne katalogen, men Ekte Affiliatemarkedsførere [tm] tar poenget umiddelbart!

Sist redigert:
Topp