webmoney
Søkemotoroptimist
Jeg sitter på heltid(!) og vedlikeholder en database med oversikt over affiliatenettverk og affiliateprogrammer. Databasen viser hvilket affiliatenettverk som har hvilke programmer (og vice versa), samt hvor mye hvert program betaler. Databasen deler også programmene inn i kategorier.
Jeg har lagt ut hele denne databasen på affiliatekatalogen.no. Den grafiske designen eksisterer ikke (grafisk design er bare en av mange ting jeg ikke kan), men informasjonen der er nyttig likevel.
Noen forklaringer på forkortelsene:
PPC - pay per click
PPL - pay per lead
PPS - pay per sale
Eksempler:
Hvilke affiliateprogrammer har affiliatenettverket Clash Media akkurat nå?
Clash Media | affiliatekatalogen
Hvilke affiliatenettverk kjører kampanje for Illustrert Vitenskap med Planet Earth som velkomstpremie?
Illustrert Vitenskap + Planet Earth eller styreduserende hodetelefoner
Hvilke affiliateprogrammer finnes i kategorien "gratis konkurranser"?
gratis konkurranser | affiliatekatalogen
Kom gjerne med tilbakemeldinger på dette!
Hver gang det skjer en oppdatering på databasen, kan du få en automatisk e-post. Du melder deg på denne e-posten her:
www.superaffiliate.no:
Jeg har lagt ut hele denne databasen på affiliatekatalogen.no. Den grafiske designen eksisterer ikke (grafisk design er bare en av mange ting jeg ikke kan), men informasjonen der er nyttig likevel.
Noen forklaringer på forkortelsene:
PPC - pay per click
PPL - pay per lead
PPS - pay per sale
Eksempler:
Hvilke affiliateprogrammer har affiliatenettverket Clash Media akkurat nå?
Clash Media | affiliatekatalogen
Hvilke affiliatenettverk kjører kampanje for Illustrert Vitenskap med Planet Earth som velkomstpremie?
Illustrert Vitenskap + Planet Earth eller styreduserende hodetelefoner
Hvilke affiliateprogrammer finnes i kategorien "gratis konkurranser"?
gratis konkurranser | affiliatekatalogen
Kom gjerne med tilbakemeldinger på dette!
Hver gang det skjer en oppdatering på databasen, kan du få en automatisk e-post. Du melder deg på denne e-posten her:
www.superaffiliate.no: