Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Dyplenking hos Hotels.com

pleb

Medlem
Sist jeg tenkte å lage noen "hotell reviews" ga jeg bare opp på grunn av et alt for klomsete system med lenking fra Excel-ark og liknende. Nå tenkte jeg å starte igjen i og med at jeg har en del artikler jeg ønsker å få publisert med dyplenker.

Men når jeg trykker på "dyplenke"-ikonet på Hotels.com hos Tradedoubler, så får jeg bare en tom boks opp. Noen som vet hvordan dette fungerer nå? Er det mulig å dyplenke hos Tradedoubler?
 

Frode

Medlem
På hotels skal du nå ha 4 "hovedmenyer"

Programoversikt
Lenker og grafiske elementer
Informasjon
Tools & Widgets

Under tools & widgets ligger div. verktøy som lager dyplenker på 123.
 

pleb

Medlem
Skal du dyplenke til x-hotell er ikke dette hokus pokus å sette opp selv:

http://clk.tradedoubler.com/click?p=&a=&g=&url=http://no.hotels.com/hotel/details.html?hotelId=HOTEL-ID

Hotel-ID'en finner du i URL'en når du er inne på et hotell på Hotels sine sider.

I URL'en kan du også slenge med parametere som f.eks arrivalDate og departureDate om det er ønskelig (format DD-MM-YYYY).

Da ble det fort litt lettere, ja. Takk! ;)

@erlend; ja , synes det konverterer bra.
 
Noen som tjener bra på Hotels.com sitt affiliateprogram
Nei, har faktisk ikke klart å tjene på dette. Prøvde det ut en måned med målrettede annonser (widgets for bestemte steder). Flere tusen sidevisninger og over 200 klikk på den ene nettsiden. Inntjening var 0,-. Fine widgets (når de virket), men jeg har gått tilbake til adsense - som jo konverterer godt.
Kjekt å høre at andre lykkes.
 

pleb

Medlem
Kommer en 20 artikler med dyplenking hos Hotels.com nå fra meg den nærmeste tiden på tre forskjellige nettsteder, så jeg kan godt melde fra hvordan omsetningen på det kommer til å bli.

Tror dere forresten at det er trygt for meg å bruke bilder fra Hotels.com sålenge jeg skriver at det er deres copyright såfremt jeg annonserer for dem?

Har sendt mail til dem ved TO (!) anledninger uten at de har giddet å svare noen av dem. :p
 

metallian

Medlem
Hvis de reagerer på det, særlig når du krediterer dem bildene skyter de seg selv kraftig i foten. Jeg bruker produktbilder fra mine annonsører uhemmet (unntak dersom det er personer på bilder som er gjenkjennelige) men vær obs på at dersom du/de avbryter samarbeidet må nok bildene byttes.
 
Topp