Virker dyplenke hos Tradedoubler for dere ?
Synest det er rart når ca 30 har klikket på annonse, men ingen registrerte salg. Er det ikke naturlig at 1 av 10 av de som trykker på en annonse også kjøper produktet ?
Spørs hva slags produkt det er, men at 1 av 10 kjøper et produkt etter å ha klikket på en banner, det er litt optimistisk.
Legger du på en null, til 1 av 100, så blir det litt mer realistisk.
Så viss 3 av 100 klikker på banner, og deretter 1 av 100 kjøper, betyr det at du får et salg for hver 3300 besøkende. Spør du meg, må den annonsen være ufattelig dårlig
Virker dyplenke hos Tradedoubler for dere ?
Synest det er rart når ca 30 har klikket på annonse, men ingen registrerte salg. Er det ikke naturlig at 1 av 10 av de som trykker på en annonse også kjøper produktet ?
Industrisnittet er på mellom 2-3% (conversion rate). Dersom nettsiden er relevant for reklamen kan du komme opp i mot 10%. Det er veldig mange faktorer som spiller inn....
Jeg har satset på Gadgets, fra steder som Coolstuff, Gamezone og Dingsy. De er bra universelle - og burde etter min mening konvertert i salg. Men kanskje det er bare meg som liker Gadgets
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.