Hei,
Jeg trenger å inkludere en WP-installasjon i et eksisterende design, og dette er gjort med en iframe. Det fungerer ganske greit, bortsett fra at høyden på iframe er statisk.
Den har fått en stor statisk høyde siden height: 100% ikke fungerer.
Det skal være mulig å dynamisk justere høyden på iframe ved å sette den tilsvarende scrollHeight fra iframens innhold;
Dette fungerer i Chromium, men jeg har ikke fått det til å virke i noen versjoner av FF. Det fungerer også bare på første last av siden, og ikke hvis man klikker på en artikkel inne i iframe.
Er det noen som har vært borte i dette før, og som har fått det til å fungere?
Jeg trenger å inkludere en WP-installasjon i et eksisterende design, og dette er gjort med en iframe. Det fungerer ganske greit, bortsett fra at høyden på iframe er statisk.
Den har fått en stor statisk høyde siden height: 100% ikke fungerer.
Det skal være mulig å dynamisk justere høyden på iframe ved å sette den tilsvarende scrollHeight fra iframens innhold;
Kode:
$("#wpIframe").bind("load", hoydeIframe('wpIframe'));
function hoydeIframe(iframeName){
var the_height= document.getElementById(iframeName).contentWindow.document.body.scrollHeight;
document.getElementById(iframeName).height=the_height + 'px';
}
Dette fungerer i Chromium, men jeg har ikke fått det til å virke i noen versjoner av FF. Det fungerer også bare på første last av siden, og ikke hvis man klikker på en artikkel inne i iframe.
Er det noen som har vært borte i dette før, og som har fått det til å fungere?