Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Du vet du har en dårlig LP/QS når...

Ståle

Medlem
Et bilde sier mer en tusen ord - jeg gir dere to.
attachment.php

attachment.php


Det var ikke grenser hvor mye jeg skal betale for trafikken.
 

Vedlegg

  • qs2.gif
    qs2.gif
    3,9 KB · Sett: 184
  • qs1.gif
    qs1.gif
    1,6 KB · Sett: 187

i-net

Medlem
Et spørsmål om CTR & QS. Har man dårlig CTR så reduseres QS.
Det jeg ikke er helt sikker på er om CTR til de forskjellige annonsegruppene har betydning for hverandre, med tanke på QS? Hvis 1 ann.gruppe har dårlig CTR, får da en annen ann.gruppe dårligere QS på grunn av det?
Hvor synes dere grensen går for det man vil si er dårlig CTR i adwords?
 

ludvik

New Member
Et spørsmål om CTR & QS. Har man dårlig CTR så reduseres QS.
Det jeg ikke er helt sikker på er om CTR til de forskjellige annonsegruppene har betydning for hverandre, med tanke på QS? Hvis 1 ann.gruppe har dårlig CTR, får da en annen ann.gruppe dårligere QS på grunn av det?
Hvor synes dere grensen går for det man vil si er dårlig CTR i adwords?

Hei!

Bare google internt kjenner detaljene om QS. Men det ser ut til at CTR påvirker QS i størst grad for det aktuelle søkeordet, deretter for annonsegruppen. Slik at et dårlig søkeord vil påvirke QS for annonsegruppen, men ikke nødvendigvis i veldig stor grad

Det finnes en QS for kampanjen som helhet, så forskjellige annonsegrupper påvirker hverandre, men jeg tror det er lite, og jeg har kampanjer med svært gode annonsegrupper og "søppel"-annonsegrupper side ved side.

God CTR kan være fra 1% - 2%, men noen ganger er man fornøyd med mindre (søk på hva som helst og se annonser fra netthandelen disse får neppe høy ctr) - andre ganger er man misfornøyd med en CTR på 3 - 5 % (hvis noen søker på en av dine merkevarer)
______________________
søkemotormarkedsføring
 
Topp