Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Driver du nettbutikk?

SuperSet

Medlem
Hei, jobber for en av de største mediahusene i Norge og vi skal lansere et nytt prosjekt rettet mot nettbutikker.

Vis du er eier av en nettbutikk kan du sende meg en pm til en uforpliktene prat. Tjeneste det er snakk om er kostands fri for deg. Men siden "dette er et lukket prosjekt" kan jeg ikke gi noe videre informasjon akkruat her ;)

Før du sender beskjed:
*Viktig at du driver en oppegående nettbutikk
*Helt greit at du driver på hobby basis, dog viktig at nettsiden din ser nogelunde proff ut.
Type løsninger fra eks Mystore er ok.

Er du i tvil kan du også sende meg en pm med nettadressen din så skal jeg se over den

Opplys: E-post og tlf nr jeg kan nå deg på

Vet ikke helt hvor lenge dette vil bli gående før vi tar betalt, men regner med at det fortsatt vil være åpent til og med fredag neste uke.. Altså 5.nov.2010, kanskje lengre.

Vil ta tlf gjennomganger kun mellom 08.00-16.00 da det er da jeg jobber

Mvh Super Set

Til moderator. Viste ikke helt hvor jeg skulle skrive dette. Men det er en genuin mulighet jeg tilbyr her så ikke hessiter med og ta kontakt vis du er i tvil :)
 

picxx

Well-Known Member
Hvilket mediahus jobber du for, og hvilken tjeneste er det snakk om?

Er jo greit at det er et lukket prosjekt, men er det en tjeneste hvor hensikten er å kapre kunder fra andre nettbutikktilbydere er det en røten måte du her går frem på.
 

SuperSet

Medlem
Du vil evt. miste de gratis kundene du ikke hadde fått uansett.... thats all. Men på en annen side har du kanskje fått noen nye faste kunder. Forstår at det kanskje virker litt suspect, helt greit. Som sakt legg igjenn tlf nr og epost så vil jeg ta kontakt med deg og du vil fort forstå hva det går utpå. enkelt og greit.
 

kongen

kongemedlem
Kun B2C eller også B2B?

Send gjerne en PM med et hint hva det går ut på, så lenge du ikke representerer VG Nett.
 

Beergear.no

Medlem
Et tilbud man ikke kan tape noe på siden det er gratis de første 6 mnd.
Da kan man jo sjekke hva det genererer av trafikk.
Er man ikke fornøyd er det jo bare og hoppe av.
En ting jeg syns var veldig positivt var at avtalen ikke "automagisk" forlenges,
men at de tar kontakt og sjekker om du ønsker å være med videre.
Slo til med en gang jeg :)
 
Sist redigert:

SuperSet

Medlem
Hei, har svart de som har sendt med tlf nr. Har ikke svart flesteparten av de som har sendt bare epost eller pm grunnet at jeg jobber over telefon. Dere vil selvfølgelig få skriftlig informasjon på epost etter samtalen.

Mvh
Superset
 
Topp