Kenneth Dreyer
Well-Known Member
En ting jeg synes det blir snakket lite om på webmaster forum og blogger er hvordan man får nye og beholder gamle kunder. De fleste bloggene jeg har på leserlisten min har egentlig ikke så mye nytt å tilby. Det er som oftest den samme informasjonen i en ny ompakning. Folk tror alltid de vil klare å finne en ny og bedre måte å skrive en guide til et eller annet som har blitt skrevet om tusenvis av ganger før. Og nå er jeg lei.
Hva er årsaken til dette? Er folk redd for å dele sine tips og erfaring i frykt om at konkurrenten skal snappe de opp? Tror ikke folk det er nok fisker i havet? Jeg er veldig interessert i å dele tips, men forstår også at det er lett for meg å si siden jeg nå om dagen sikter på Australia (Perth for å være eksakt) som marked.
Så spørsmålet mitt er - driver du et firma som selger internettrelaterte tjenester (SEO, SEM, Webutvikling, Webdesign, Annonsering, grafisk materiale, PR, sosial/viral markedsføring, konverteringsanalyser, webanalyse osv)? Isåfall, kunne du tenke deg at webforumet satser mer på disse områdene?
Hva er årsaken til dette? Er folk redd for å dele sine tips og erfaring i frykt om at konkurrenten skal snappe de opp? Tror ikke folk det er nok fisker i havet? Jeg er veldig interessert i å dele tips, men forstår også at det er lett for meg å si siden jeg nå om dagen sikter på Australia (Perth for å være eksakt) som marked.
Så spørsmålet mitt er - driver du et firma som selger internettrelaterte tjenester (SEO, SEM, Webutvikling, Webdesign, Annonsering, grafisk materiale, PR, sosial/viral markedsføring, konverteringsanalyser, webanalyse osv)? Isåfall, kunne du tenke deg at webforumet satser mer på disse områdene?