Jeg skal kjøpe meg et domene men det kommer fler alternativer jeg kan velge mellom.
Hva skal jeg velge:
Alternativ 1: DNS og www-videresending - gratis!
Med dette alternativet kan du opprette så mange underdomener og DNS-pekere du vil, og du kan videresende NAVN.NO til din eksisterende hjemmesideadresse. Du vil ikke få epost-kontoer hos oss, men du kan sette opp at epost skal håndteres av en egen MX-server.
Alternativ 2: Epost (inkluderer DNS og www-videresending) - 90,-/år
Med dette alternativet får du 20 epost-kontoer og ubegrenset antall epost-adresser til ditt domenenavn, i tillegg til DNS og www-videresendning. Du vil imidlertid ikke få lagringsplass til websider på våre servere, i såfall trenger du et webhotell (alternativ 3).
Alternativ 4: Egne navnetjenere - gratis!
Dersom du har egne navnetjenere som du ønsker å benytte til ditt domenenavn, velger du dette alternativet.
Hva er forsjellen på dem forstår ikke helt hva det går i.
Skal bare registrere et domene til en side jeg skal lage.
Skal bruke hostgator til webhotel.
Hva skal jeg velge:
Alternativ 1: DNS og www-videresending - gratis!
Med dette alternativet kan du opprette så mange underdomener og DNS-pekere du vil, og du kan videresende NAVN.NO til din eksisterende hjemmesideadresse. Du vil ikke få epost-kontoer hos oss, men du kan sette opp at epost skal håndteres av en egen MX-server.
Alternativ 2: Epost (inkluderer DNS og www-videresending) - 90,-/år
Med dette alternativet får du 20 epost-kontoer og ubegrenset antall epost-adresser til ditt domenenavn, i tillegg til DNS og www-videresendning. Du vil imidlertid ikke få lagringsplass til websider på våre servere, i såfall trenger du et webhotell (alternativ 3).
Alternativ 4: Egne navnetjenere - gratis!
Dersom du har egne navnetjenere som du ønsker å benytte til ditt domenenavn, velger du dette alternativet.
Hva er forsjellen på dem forstår ikke helt hva det går i.
Skal bare registrere et domene til en side jeg skal lage.
Skal bruke hostgator til webhotel.
Sist redigert: