Domeneshop er overlegent størst på domener

Tonny Kluften

Administrator
Pressemelding fra Domeneshop.

"11.12.2013: Hvert tredje .no-domene registrert hos Domeneshop
I november 2013 ble det registrert 9666 nye .no-domener, hvorav 4166 (43,1%) gjennom Domeneshop. Samme måned passerte vi 200.000 .no-domener totalt, og vi er nå registrar for 201.952 av 604.827 .no-domener (33,4%)."

De tjener rundt 30kr pr. com/utenlandske og i snitt kanskje 60 kr pr .no domene. Og hosting?

cruzader

Medlem
Synest de har imponerende mange kunder i forhold til prisene sine.
Nå er jeg forsåvidt fult klar over at jeg er gniten, men når man kan registrere .com til 20kr hos godaddy hvorfor betaler folk 90kr hos domeneshop?

.no har jeg kjøpt alle hos isphuset til 62,50kr stk som er under halve prisen domeneshop har.

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg har flyttet .com domene også over til Domeneshop, selv om det er billigere andre steder. Årsaken er at systemet deres er så utrolig enkelt og oversiktelig. De er ryddige og jeg har full kontroll. Om det koster meg noen 10ere ekstra i året gjør ingenting.

Hosting synes jeg ikke de er flinke på, så det har jeg andre steder.

Msites Ltd

Livsnyter
Pr dd har jeg også de fleste domenene hos Domeneshop. Mye fordi det har vært enkelt å administrere der, i tillegg til at det har vært ganske greit å kommunisere med dem.

Prisene er ikke så gale når man kommer opp i et visst volum, selv om det helt sikkert er noe å spare på å være hos andre.

Topp