Domenesøk-script

Bjørn

Domenespekulant
Noen som har et domenesøk-script som er up to date for salg, eller kjenner et bra til salgs på nett? Må kunne søke på .no og æøå-domener, ihvertfall kunne enkelt legge til denne muligheten.

Bjørn

Domenespekulant
@adeneo: får ikke testet det skikkelig, da det f.eks. på søket "fjdk.no" bare står "En feil oppsto under søket!".

@antidote: scriptet fungerer ikke hos meg.

Har hatt Steinhaug sitt script, men det oppdateres ikke lenger. Det jeg er på jakt etter er et normalt script, ala søket på Domeneshop, der man får opp resultat over om de ulike TLDer er ledig (inkl. no/com/biz/info/org etc) og helst der man kan klikke på lenke videre for å bestille domenenavnet med eller uten webhotell. Hvis ikke alle funksjoner er inne, så ihvertfall åpen kildekode, så man kan enkelt redigere.

Bjørn

Domenespekulant
@adeneo: i IE9 får jeg feilmeldingen: Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/superseo/includes/cookies.php on line 6 (og søket gjør ingen ting).

@antidote: Ikke helt sånt jeg er ute etter, mer som domeneshop.no og steinhaug.no sitt søk med bestillingsmulighet.

adeneo

Medlem
@adeneo: i IE9 får jeg feilmeldingen...

Pussig, klarer ikke å tvinge frem den feilen her, men får se på det en annen gang da feilen helt klart ligger hos deg uansett, se merket syntax error i sitatet ovenfor.
Bruker man Internet Eksploderer må man nok regne med noe ruskomsnusk.

ptomter

Medlem
Jeg har brukt scriptet fra denne siden til flere prosjekter. Alltid vært oppdatert og enkelt å tilpasse, og er vell også brukt til flere systemer som phpcoin, drupal, wordpress, joomla osv. MRScripts.Co.Uk - PHP Whois Script and other PHP resources

Er det noe som feiler ved et whois søk så er det som regel en utdatert database og ved en e-post så pleier han fikse dette snarlig og fort!

Topp