Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Domener + websider selges

prøv .no
møt .no
europaguiden .no
ieuropa .no
iusa .no
hushandel .no
burnley .no

teens-erotic .com
pokerdignity .com
dignitypoker .com (side med noen artikler følges med)
sweet-tv .net
sweet-tv .com (nettside med 150+/- filmer følges med)
mybestholidays.com
helpsolving.com
wordpressjoomla.com

Sweet-TV.com har ifølge Google Analytics hatt 535 besøkende i September, en måned hvor jeg også startet opp siden. Bounce rate på 38.5%

40.75% er direkte trafikk, 34.58% er fra søkemotorer mens 24.67% er fra andre sider..
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Hvordan er det med lovverket og disse filmene? Har du satt deg inn i det?

Sweet TV does not host any of the movies on this site. All movies are uploaded onto third party websites such as Megavideo, Veoh and Youtube by users not related to this website.

Står nederst på siden.
 

clinton4

Medlem
Hvordan er lovverket med tanke på å videreformidle disse filmene på sin egen side, selv om han ikke hoster de?
 
Hvordan er det med lovverket og disse filmene? Har du satt deg inn i det?

Kan du gi oss en prisantydning på de forskellige domenene?

Har ikke satt meg inn i lovverket, nei. Men jeg kan ikke holdes ansvarlig for det andre hoster. Men uansett er ikke verre enn å fjerne de aktuelle filmene dersom det plutselig en dag kommer en mail eller noe angående dette.

Har ikke satt noen prisantydning på domenene. Er man interessert, så er man interessert. Ønsker bud hvis noen er.
 
U

Uregistrert

Guest
Er det ikke nøyaktig det piratebay gutta fikk seg en stor regning for da ?

Hadde gutta bak thepiratebay prøvd å sortere ut diverse innhold på siden, samt fulgt henvendelsene fra film-, musikk- og spillbransjen, istede for å svare på hver eneste henvendelse som om de var to 13-14åringer som trodde de var tøffe, så hadde nok aldri kravene mot TPB kommet.
 
Men skal dere fortsette denne diskusjonen kan dere opprette egen tråd. Forståelig at folk stikker fra WF hvis man skal diskutere hver jævla detalj om alt mulig.

Er du interessert, send PM, er du ikke, hold kjeft. (beklager språkbruken)
 

hansvh

Medlem
Jeg har forståelse for at du ikke ønsker at tråden skal handle om annet enn kjøp av dine domener, men det er veldig relevant om innholdet på sidene du selger ikke er lovlig.

Har du for øvrig noe stats på pokersiden(e)? Jeg ser du forwarder den ene til en helt annen side, men er det noe type-in f.eks?
 
Jeg har forståelse for at du ikke ønsker at tråden skal handle om annet enn kjøp av dine domener, men det er veldig relevant om innholdet på sidene du selger ikke er lovlig.

Har du for øvrig noe stats på pokersiden(e)? Jeg ser du forwarder den ene til en helt annen side, men er det noe type-in f.eks?

Relevant kan det være, men det kan folk som interesserer seg i domenet spørre om på PM. De som ikke er interessert, kan opprette en egen tråd som ikke har noe med denne å gjøre.

Har ikke noe stats på det, bortsett fra Awstats(?) eller noe som er innlagt i cPanel, men tror ikke det er helt rett
 

Floff

New Member
AWStats pleier å være veldig korrekt. Bruker det ganske mye selv.

Som sagt så hadde det vært fint dersom du kunne kommet med en prisantydning for domenene.
 
Topp