Aldri hørt om dem, men så ser jeg personene bak, og de har jo drevet med hosting i minst 15 år, tidligere under navnet NordkappNett. Jeg har ikke ny erfaring med disse, men det dem leverte for mange år siden var preget av god service og god teknisk kompetanse.Nordhost.no bruker det om jeg ikke husker helt feil
Aldri brukt de, så jeg vet ikke hvordan supporten her er osv.
Aldri hørt om dem, men så ser jeg personene bak, og de har jo drevet med hosting i minst 15 år, tidligere under navnet NordkappNett. Jeg har ikke ny erfaring med disse, men det dem leverte for mange år siden var preget av god service og god teknisk kompetanse.
Hei,
Jeg ble tipset om denne tråden, så tenkte å oppklare litt.
Først av alt er det jo hyggelig at noen nevner oss, og ja, vi benytter DirectAdmin som kontrollpanel. Riktignok er DA integrert i vår kundeweb slik at man klarer seg fint uten innlogging i DA, men det er fullt mulig om noen ønsker det.
Og vi er de samme som tidligere gikk under navnet NordkappNett. Bedriften vår heter fortsatt NordkappNett AS, men vi har relansert oss selv under nytt merkenavn som er Nordhost. Vi har drevet med webhotell, domenenavn, co-location siden ca 2000, og nå leverer vi i tillegg sky- og driftstjenester.
Med vennlig hilsen,
Håvard Dahlslett
Hvor er serverne deres lokalisert?