Hei igjen,
For å samenfatte nyhetsbrevet og gi litt svar på spørsmålene her inne:
Kjære publisher og samarbeidspartner
Vi kan med glede fortelle at vårt nettverk Guava Media er live igjen.
Vår leverandør DirectTrack har vært nede siden torsdag kveld pga. et problem med deres storage area network (SAN). DirectTrack har ikke opplevd en feil som denne tidligere, og de har hatt assistanse fra Hitachi og Sun Microsystems for å få løst problemet.
Guava Media vil nå gå i dialog med DirectTrack for å finne en løsning, så dette ikke kommer til å skje igjen – vi vil naturligvis komme med oppdatering, så snart vi finner en løsning med dem. Vi vil gøre alt for at sikre et driftssikkert nettverk.
På kort sikt skal dere være oppmerksom på følgende:
• Deres affiliate inntjening fra d. 6-24 februar er ikke i system akkurat nå, men DirectTrack har alle data, og vi forventer, at data synkroniseringen skjer i løpet av de neste 5-10 dagene.
• Hele plattformen virker igjen og er driftsikker.
• Vi har veldig mange kampanjer liggende i systemet, som kommer opp de neste dagene, så vær oppmerksom på å lese våres nyhetsbrev grundig igjennom, så du ikke overser kampanjer til din målgruppe.
Vi vil gjerne unnskylde og beklage denne veldig uheldige situasjon, som dere som samarbeidspartner er havnet i. Vi vet, at dere har tapt affiliate inntjening og er havnet i en frustrerende situasjon. Vi håper at dere har full forståelse for, at vi hos Guava Media har gjort alt for å få løst problemet. Vi har forsøkt å være 100% åpne og ærlige i denne prosessen, og vi setter utrolig stor pris på tilbakemeldingen vi har fått fra dere og vi gleder oss til å komme i gang med et samarbeid igjen.
Hvis dere har spørsmål eller lignende er dere velkommen til å kontakte oss.
En tilføyelse: Hvis man har opprettet seg i som publisher hos oss i nevnte periode, vil vi gjenopprette disse profiler så snart vi har mulighet til det.
Trackingen har fungert inntil 24. Februar. Det er for tidlig å si hva konsekvensen har vært i perioden etterfølgende og frem til i dag. Dette vil vi selfølgelig komme tilbake til.
Da fikk jeg endelig logget inn hos Guava, men jeg har mistet 90% av kontobalansen.
Jeg antar at dette er noe som kommer på plass igjen?
Leads i perioden 6. - 24. februar er samlet opp og blir skudt til oss i løpet av 5-10 dager.
Katastrofe av dem å ikke være godt nok forberedt på noe slikt. Vet dere hva grunnen til problemene var?
Det er katastrofalt når det skjer og vi vil i fremtiden sikre oss at dette ikke kan skje igjen.
Jeg vil igjen takke dere for forståelse og tålmodighet mens dette har pågått. Det har vært ute av våre hender - og det er meget frustrerende. Jeg vil anbefale å følge med på nyhetsbrevene fremmover. Her vil vi informere om de kampanjene som starter opp og komme med informasjon omkring hele situasjonen.
Har dere spørsmål, så er dere mer en velkommen til å kontakte meg på:
Simen.lorntzsen@guava.com