Det vanskeligste å ranke for

Noe eksempel på hva "masse penger" er? Har ingen planer om å prøve å ranke for de orda, det er ren nysgjerrighet.

Jeg har btw googla, men tror ikke huet mitt funker helt i dag.

"Masse penger" brukes som en generel måleenhet ettersom man kan få flere hundre kroner i provisjon på selge en reise, mens man kanskje bare får noen få kronestykker i provisjon på å selge ei bok, en CD, et sminkesett e.l. Innenfor nisjer med høy provisjon vil det selvsagt være sterk konkurranse - og følgelig vanskeligere å rangere. Innenfor slike nisjer blir det derfor vanskelig å tjene "masse penger", og mange av dem som prøver seg må være forberedt på at man kan ende opp med å tjene "lite penger". (..og da har jeg omtrent sagt det samme som Tonny, men med litt flere ord)

hohohoo

Medlem
Som jeg bruker å si til kundene mine, det forskjell på masse penger og dyrt. De to begrepene blandes ofte. Så mitt spørsmål er, burde tråden hete "Det dyreste å ranke for"?

Har man pengene, så må det jo bedre å ligge høyt der man får igjen 100 kroner for 70 brukt, en når man får igjen 10 kroner for 7 brukt. Såfremt det klikkes like ofte ;-)

Dermed er det heller ikke sikkert at det som koster mest, er dyrest over tid....

Som jeg bruker å si til kundene mine, det forskjell på masse penger og dyrt. De to begrepene blandes ofte. Så mitt spørsmål er, burde tråden hete "Det dyreste å ranke for"?

Har man pengene, så må det jo bedre å ligge høyt der man får igjen 100 kroner for 70 brukt, en når man får igjen 10 kroner for 7 brukt. Såfremt det klikkes like ofte ;-)

Dermed er det heller ikke sikkert at det som koster mest, er dyrest over tid....

Jeg var kanskje litt uklar når jeg starta tråden; det jeg i grunnen lurte på er hva (bortsett fra google :rolleyes: ) som er vanskeligst å ranke for, gjerne i Norge, og som gir godt betalt.

Nå som jeg leser hva jeg sjøl har skrevet er det i grunnen et dumt spørsmål, fordi man alltids kan tjene penger om man har ei god side og mye god trafikk.

Nuhvel, tilbake til jakten på et umettet marked med stor trafikk. :D

gjedda63

Medlem
kikka litt på søkeordtrackingen i kvasir (fra 2006 til idag), det ser jo ut som om 90% av søkeordene er på jevn vei nedover.Kan tyde på at Ola og Kari bruker søkemotorene mindre og mindre..

Nutz

Med lem
kikka litt på søkeordtrackingen i kvasir (fra 2006 til idag), det ser jo ut som om 90% av søkeordene er på jevn vei nedover.Kan tyde på at Ola og Kari bruker søkemotorene mindre og mindre..

Eller bruker Kvasir mindre.
-Her er det bare Google som gjelder, sjeldent jeg er på de andre.

Topp