Det er ikke nok timer i døgnet.

Tony J

Alle skal få
Det skulle vært flere timer i døgnet.

Når jeg enedelig er ferdig med noe så har teknologien oppdatert seg
slik at jeg må gjøre alt på nytt igjen:)

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Problemet er ikke det absolutte antall timer i døgnet, men at forholdene er nokså like: Jeg skulle gjerne hatt flere timer i døgnet, i forhold til alle andre ;-)
Men ellers mener jeg at teknologien er (eller ihvertfall: bør være) ikke et mål i seg selv. Det sagt må jeg innrømme at jeg faktisk brukte et par timer sist på å gjøre om en side fra tables til divs da kunden spørte om jeg kunne legge den online igjen...

Det ville vært hjerteskjærende, så jeg ser at jeg har et stykke å gå (og gi blaffen i hva og hvordan: bare det funker).

Sist redigert:

Tony J

Alle skal få
Problemet er ikke det absolutte antall timer i døgnet, men at forholdene er nokså like: Jeg skulle gjerne hatt flere timer i døgnet, i forhold til alle andre ;-)
Men ellers mener jeg at teknologien er (eller ihvertfall: bør være) ikke et mål i seg selv. Det sagt må jeg innrømme at jeg faktisk brukte et par timer sist på å gjøre om en side fra tables til divs da kunden spørte om jeg kunne legge den online igjen...

Det ville vært hjerteskjærende, så jeg ser at jeg har et stykke å gå (og gi blaffen i hva og hvordan: bare det funker).

Hadde vært ideelt med en pauseknapp noen ganger:)

Jeg trenger egentlig ikke flere timer i døgnet. Men skulle gjerne slippe å sove så mye, det er deilig å sove.. men hva om man bare kunne bestemt når på året man skulle gjøre det. Kanskje sikker på at jeg hadde hatt bedre tid da.

Topp