Du startet denne tråden med å lovprise ezpz og nå ønsker du å gå over til Proisp??
Virker ikke som du har noe særlig langsiktig tankegang, sikker på att du har stamina for å holde ut som webmaster?
Han fra EZPZ sa at han skulle flytte alt fra domene1 til domene 2 og fjerne domene 1 fra hele hotellet så jeg bare hadde det nye domenet på hotellet.
Han sa han hadde fiksa det, men jeg måtte vente 24 timer før siden var oppe pga navnetjenerne.
24 timer etter jeg skrev denne tråden var siden oppe og alt var helt fucka. Aner ikke hva han hadde gjort men alt i cpanel var rotete og bare tull, samme var det med siden.
Heldigvis hadde jeg tatt backup før jeg lot han flytte alt, så derfor vil jeg gå over til proisp og få et cleant webhotell med norsk kundeservice.
Jeg hadde egentlig tenkt til å gå for en norsk host i starten men jeg gadd ikke å betale hele summen på engang derfor endte det opp med EZPZ.
Har nå sendt mail til proisp om jeg kan få betle hver måned. Om de er bra som dere sier så kommer jeg nok til å ha de som host i mange år fremover.
Om jeg ikke får betale hver måned så betaler jeg hele summen for året, men skulle helst betalt hver mnd.