Den særeste nisjen?

looper

Medlem
Vi er mange her som konkurrerer i forskjellige nisjer, men siden det er mandag så ønsker jeg å høre om den "særeste" nisjen du er i.

Håper dere kan bidra til latter i en ellers KALD hverdag.

Hakasu

Medlem
Min særeste nisje er nok marsvinmat. Laget siden når jeg ikke klarte å finne en ordentlig oversikt et annet sted, og tenkte at det kunne være nyttig for andre som sliter med å finne en god oversikt til marsvina sine.

Har forøvrig også laget en nettside om eplesnegler. Laga den når jeg kjøpte mine første eplesnegler til akvariet. Nå i ettertid kan jeg godt innrømme at det var mye bortkasta tid, men den drar faktisk rundt 10 unike besøkende hver dag ;)

Begge sidene drar så vidt inn penger nok til å dekke domener, så er ikke akkurat store pengene det er snakk om i disse nisjene :p Om jeg skaffer noen afflenker til dyrebutikker på marsvinmat.com kan jeg sikkert dra inn litt ekstra der, men så langt har jeg aldri kommet.

looper

Medlem
Haha, marsvinmat ikke dumt. Har du mye trafikk på den der Tonny:p? Skal huske å bruke den....ehm, neste gang jeg skal til Afrika.

Tenkte jeg skulle sette av litt tid til noe morsomt. Så jeg holder på å legge siste finishen på en side som omhandler min evig kamp mot dårlige smekker. Kanskje aktuelt for alle disse småbarnsforeldrene som vanker her inne for tiden. Trooo meg, dere kommer til å skjønne hva jeg snakker om.

looper

Medlem
Av og til skulle jeg ønske at min navn var Stein....;)

Men tar gjerne en bestilling jeg Pong, skal feire jul med hele røkla på fjellet....

Topp