Den perfekte markedsføringen 2012!

Da har jeg kommet frem til enda en kreativ ide, som vil gi mange penger i kassa.
Alt jeg trenger til dette, er 2-3 som ønsker og tjene penger på sine nettside (klesbutikker, gadgets osv...) Så trenger jeg en som eier en nettside med over 50 000 unike brukere daglig, har du det? jeg betaler.

Skriv til meg på mail: firma@motegal.no
eller på PM.

Erlend

Medlem
Hva betaler du? Kan du si mer konkret hva det handler om? Er det et affiliateprogram. Hvorfor akkurat over 50 K unike?

Jeg ønsker og få til ett team, som bruker denne stilen til og markedsføre seg.
50 000 Unike besøkere er det som trengs! Har du en nettside med det?

Jeg betaler prisen som må til for 1 døgns fullstendig nettside leige.

Korrekt, Frogner.

Dette er markedsføring, jeg antar Få kommer på.
Jeg vet at det er mange millioner kroner og hente på dette, det vet ikke du, da du ikke forstår hva jeg er inne på. Eneste jeg vil ha, er en nettside med 50 000 unike brukere pr 16time. Og leige den.

Tony J

Alle skal få
Hehe. Vel, om noen leaser meg en nettside med 50.000 unike brukere daglig så skulle jeg selv ha fått brukt dette til noe fornuftig:p

Skal ikke ta over noe på nettsiden. Har du rundt 50 000 unike brukere, så send meg en pm eller mail. Så kan vi finne ut noe.

Speca

Medlem
Hmmm... 50.000 unike brukere per 16.time? I Norge så snakker vi vel kun om 8-10 som kanskje har dette. På verdensbasis så kan du regne med ca. 12-1300.

Sorry, du må nok nedskalere noe for dine tanker. Hadde jeg kunne overtatt vg.no for en dag så hadde nok jeg også blitt rik.

zapotek

Medlem
Folk som eier et nettsted med 50k unike om dagen tjener allerede meget gode penger. Hvorfor skal de slå til på tilbudet ditt? (Les: det er nå du skal slå til med salgspitchen din!)

Topp