Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Deling av domene med bindestrek

TorsteinO

Art Director & grunder
Ville definitivt ha gått for begge med redirect på den ene her, er det ellers veldig stor sjanse for misforståelser og frustrerte kunder som ikke finner sidene. Forøvrig syns jeg Pong har et veldig godt poeng, men dette kan kanskje også dras enda lenger - kjøp mren.no også, og bruk den i (spesielt verbal) annonsering med redirect, mye lettere for kunden å huske (ellers kan folk lett høre "malteseRenhold", altså bare med en R), men når de først har vært innom "fullversjonen" vil jeg tro at de finner greit tilbake
 

Tetto

Medlem
Jeg har en lignende problemstilling, og for meg er det åpenbare valget å kjøpe begge og redirecte til det med bindestrek. Men når jeg skriver adressen i nettleseren synes jeg egentlig det ser mer "proft" ut uten bindestrek. Men også vanskeligere å lese.
 
Sist redigert:

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
4 år? Det har da kun gått ca. 3 1/2 år siden tråden ble "forlatt"? Rett skal være rett :p
 

Tetto

Medlem
Du er 4 år for sent ute, @Tetto ;-)

Jeg er såpass ego at jeg ikke hadde som mål å hjelpe trådstarter, men heller få tilbakemeldinger på hva jeg selv bør gjøre :)

Jeg endte faktisk opp med å kjøpe det uten bindestrek og dropper hele redirectingen.
 
Topp