Sjefskoder
Sjefskoder
Hallojs!
Jeg setter utrolig stor pris på at du tenker på oss twitter og facebook-bruker, men det får da være grenser mann
Til å begynne med så synes jeg at du ihvertfall kunne ha brukt ikoner som er nogelunde like design-messig, for det er det ikke nå.. Nå ser det bare skikkelig amatørmessig ut..
Kjappt bildesøk i gooooogle gir meg rundt 3.170.000 treff..
sosiale medier ikoner
Der vil du finne mange, mange og igjen veeeeldig mange som har samme designer-stil, noe som dette forumet trenger for at det skal fremstå som profft og ikke noe amatør-greier, for det vil du vel ikke
Også var det dette med overdrivelse da mann...
Du har ikke mindre enn 3(!!) ikoner for facebook i hver eneste tråd-side..
1 : I hovedmenyen (toppen)
2 : I toppen av tråden, Lengst til høyre
3 : Lengst ned i tråden under "Svar"-knappen og twitter-ikonet
At du har 1 eller 2 er greit, men 3?
2 for twitter er litt for mange det og i grunn...
Ja, dette gir deg litt ekstra arbeid, men det vil bli fasan så mye bedre
Og trenger du litt hjelp for å få til dette er det lov å spørre på forumet, for det er en drøss med flinke folk her inne som sikkert gjør dette som en venne-tjeneste
/S
Jeg setter utrolig stor pris på at du tenker på oss twitter og facebook-bruker, men det får da være grenser mann
Til å begynne med så synes jeg at du ihvertfall kunne ha brukt ikoner som er nogelunde like design-messig, for det er det ikke nå.. Nå ser det bare skikkelig amatørmessig ut..
Kjappt bildesøk i gooooogle gir meg rundt 3.170.000 treff..
sosiale medier ikoner
Der vil du finne mange, mange og igjen veeeeldig mange som har samme designer-stil, noe som dette forumet trenger for at det skal fremstå som profft og ikke noe amatør-greier, for det vil du vel ikke
Også var det dette med overdrivelse da mann...
Du har ikke mindre enn 3(!!) ikoner for facebook i hver eneste tråd-side..
1 : I hovedmenyen (toppen)
2 : I toppen av tråden, Lengst til høyre
3 : Lengst ned i tråden under "Svar"-knappen og twitter-ikonet
At du har 1 eller 2 er greit, men 3?
2 for twitter er litt for mange det og i grunn...
Ja, dette gir deg litt ekstra arbeid, men det vil bli fasan så mye bedre
Og trenger du litt hjelp for å få til dette er det lov å spørre på forumet, for det er en drøss med flinke folk her inne som sikkert gjør dette som en venne-tjeneste
/S