Ønsker alle på forumet en deilig søndag. Sol og blå himmel i hovedstaden i dag!
V valdi Medlem 29 Apr 2012 #1 Ønsker alle på forumet en deilig søndag. Sol og blå himmel i hovedstaden i dag!
Tony J Alle skal få 29 Apr 2012 #2 valdi skrev: Ønsker alle på forumet en deilig søndag. Sol og blå himmel i hovedstaden i dag! Klikk for å utvide... I Trondheim også!
valdi skrev: Ønsker alle på forumet en deilig søndag. Sol og blå himmel i hovedstaden i dag! Klikk for å utvide... I Trondheim også!
Tonny Kluften Administrator 29 Apr 2012 #7 Takk i like måte. Fint i Horten også. Ser ut som om våren endelig kommer.
C CB-Web Medlem 29 Apr 2012 #8 Nettopp vært på stranda i nydelig vær og tatt en club sandwich til frokost med en kald pils! Ha en fin søndag! Saludos fra Spania!
Nettopp vært på stranda i nydelig vær og tatt en club sandwich til frokost med en kald pils! Ha en fin søndag! Saludos fra Spania!
Andreas Hatlem Aktiv 29 Apr 2012 #9 Føler virkelig at jeg bør komme meg bort fra Norge litt. Fint med sol i Norge, finere med sol i utlandet.
Føler virkelig at jeg bør komme meg bort fra Norge litt. Fint med sol i Norge, finere med sol i utlandet.
O Ole Avranden utvandret 29 Apr 2012 #13 Siden det er dagen for værmelding: Her på det fynske høylandet skinner sola, men skyene truer med å ta overhånd.
Siden det er dagen for værmelding: Her på det fynske høylandet skinner sola, men skyene truer med å ta overhånd.
Magnus Tangen Medlem 29 Apr 2012 #15 Til og med her på Karmøy har det vært mulig å være ute i dag uten å blåse bort i nordavinden. Sol og varmt (på sørsiden av huset).
Til og med her på Karmøy har det vært mulig å være ute i dag uten å blåse bort i nordavinden. Sol og varmt (på sørsiden av huset).