Decrypt4.me webdesign WIP

xdex

Medlem
Hei,

Sitter og jobber litt med mitt nyeste prosjekt. Har vært utrolig mye database arbeid, så tenkte og ta litt fri, og lage ett enkelt design jeg kan begynne med. Forsiden er vel så og si ferdig, men fint med litt tilbakemeldinger, på godt og vondt.

Decrypt4me - Frontpage

adeneo

Medlem
Er det bare meg som blingser, eller har du en metatag før <html>, og hvor er <head> ???

Nå var det kanskje ikke koden du ønsket tilbakemelding på, men jeg kan bare ikke la være, du har tre slasher i lenken til jQuery, og en UL kan bare ha LI under seg, anchors (<a>) kan ikke ligge rundt en LI på den måten, og det var bare de fire første linjene ?

Designet ser forøvrig veldig bra ut etter min mening!

xdex

Medlem
Nei, hvordan HTML delen er satt opp, bryr jeg meg lite om, for øyeblikket. Er kun satt sammen på noen få minutter uten å tenke meg særlig mye om, så lenge det fungrer.

head er jo bare tull, hva skal man med sånt :-D Neida, men fungrer fint uten også ;-)

PS: Er jo morsomt at den validerer rett uten head da :rolleyes:

:edit:

fikset opp i di små feilene, og endret syntax på LI items og <a> i TextExpander. (can't write code fast enough)

Sist redigert:

xdex

Medlem
Tror nok du finner maange like design, verken revolusjonerende eller originalt :) Forventer ikke noe premie på awwwards. En meny, slider og content, 85%av alle wp themes :)

Pondus

New Member
DiggIT, lett og oversiktlig. Syntes ikke designet ligner på noe av det Joachim0 sier. Alle må da få lovt å ha en meny og ett topp-bilde. Høres ut som ett veldig spennende prosjekt!

A

aabbcc

Guest
Ikke sikkert det er noe å bry seg med, men jeg får sikkerhetsvarsler når jeg prøve å gå inn på siden din. McAfee plugin til firefox.

aabbcc

xdex

Medlem
Får ikke noe fra mcafee når jeg prøver her. Sier den noe om hvorfor? Høres ut mcafee igjen klarer å pakke dritt på sine brukere :) Kan vel ikke være noe annet enn at den "blokkerer" javascripten.

Sist redigert:

xdex

Medlem
Skrivefeil finner du nok mange flere av, vare bare for å få vekk den kjedelige lorem lipsum greia mens jeg jobbet med det. Mye som skal omskrives og rettes før jeg er ferdig.

Takk for det RAH. :)

Topp