Datingside for fengselsfugler

muffins

Medlem
Det er rett og slett kvalmt at noen personer er så fucked up i hodet at de faktisk dater slike folk som sitter inne for drap o.l.

Husker bare tilbake på Engla-saken som var i media for en tid tilbake. Like etter at drapsmannen var tatt hadde en kvinne tatt kontakt fordi hun syntes så "synd" på han. Makes me sick.

"Det er ei tobarnsmor i 35-årsalderen som har fått et nært forhold til Eklund. Hun forteller til Aftonbladet at det var hun som tok kontakt med Eklund for ett års tid siden, like etter at Eklund hadde innrømmet mordene på Engla og Pernille.

- Jeg leste om han og syntes synd på han. Han virket så preget og ensom, så jeg skrev et brev til han - og han skrev tilbake. Nå er vi brevvenner, sier tobarnsmoren."

Verden er syk :p Men det viser jo bare at det et marked for dette. Men var det ikke en lignende side i Norge som det var litt blest om i media for en stund tilbake?

Msites Ltd

Livsnyter
Nå synes jeg ikke vi skal være så raske til å dømme personligheten til de som er dømt for en kriminell handling!
Det kan være mange grunner til at man er havnet bak lås og slå, både som drapsdømt og eventuelle økonomisk kriminalitet.

Hvis du havner i slåsskamp i fylla, eller i en annen situasjon og personen dør av dette - kan du faktisk havne bak lås og slå du også. Og, jeg tror ikke du vil betegne deg selv som en kaldblodig seriemorder.

Det at kriminelle får en egen datingside på nett er vel egentlig ikke så mye annerledes enn at andre folkegrupper får det!?!

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Syns det var litt vel overdrevet det innlegget ditt Muffins, folk her i verden sitter inne for mye annet enn drap, vold, voldtekt og slike ting. Det høres jo ut som du ikke engang mener folk bak murene uansett hva de har gjort er mennesker slik som du uttaler deg.

Virker jo bra dette her. Jeg vil jo så absolutt tro at kun enkelte får tilgang til denne tjenesten av dem som sitter inne. Det er vel ikke alle som sitter inne som faktisk får bruke noe internett avhengig av hva de sitter inne for og hvor lenge de har vært der.

Dette vil jo kanskje også bidra til at et mindre antall insatte faktisk ødelegger sine sosiale evner før de er ferdig med sin straff, og det kan vi jo ikke akkurat se på som negativt.

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Må si det er mye jeg ville dumpet fra TV før dette bondemølet altså. Spesielt dette "Skal vi danse" greiene. Ufff, i alle dager: Hvem klarte og finne på et slikt program?

gjedda63

Medlem
Ingen i Norge, virker som om alt som blir vist på tv er kloninger fra utlandet. "trim for eldre" er sikkert norsk.

muffins

Medlem
Syns det var litt vel overdrevet det innlegget ditt Muffins, folk her i verden sitter inne for mye annet enn drap, vold, voldtekt og slike ting. Det høres jo ut som du ikke engang mener folk bak murene uansett hva de har gjort er mennesker slik som du uttaler deg.

Da misforstår du Atle. Jeg mener jo så absolutt ikke at mennesker bak murene ikke er mennesker bare fordi de har endt opp i fengsel. Det kan jo være utrolig mange grunner til at folk ender opp i fengsel, og mange kan også ende opp uskyldige i fengsel.

Det jeg derimot mente med mitt innlegg er at jeg ikke kan skjønne hvorfor folk vil ta kontakt med folk som f.eks har drept kone og barn, og sitter inne for dette. Hvordan kan de synes synd på en slik person? Som denne saken. Men dette blir noe off-topic.

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jepp, ja, jo, jeg skjønner kanskje litt sånn delvis hva du sier Muffins. Uansett, jeg har en liten oppfatning av at slike saker i media er meget lite pålitelig. Jeg tror på hele 2% av alle ord i en slik artikkel i VG, og tar langt ifra noe som helst seriøst, og tro meg - Jeg vet meget godt hvordan media kan henge ut en uskyldig person til det 110% stikk motsatte. Det er helt utrolig hva en journalist klarer og skrive om en sak de faktisk ikke vet noe som helst sannheter om.

Topp