Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Damer fra Russland som vil ha varmovner

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Fikk nettopp en epost fra en dame i russland som ønsker seg eventuelle varmovner jeg har til overs. Litt merkelig henvendelse, som i mine øyne ser nokså uskyldig ut.

Her er mailen:
Screen Shot 2011-11-07 at 12.58.19.png

Men, jeg er jo skeptisk av natur og er sikker på at det er en eller annen form for scam. Spesielt siden jeg har fått lignende eposter flere ganger tidligere gjennom de siste årene.

Hva er fremgangsmetoden for disse? Eller tar jeg helt feil?
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Jeg fikk noen av disse også. Stakkars kvinne. Ved neste epost skal jeg sende et bilde av en ovn; håper det varmer hjertet.

Jeg har ikke tid til å prøve dette ut, men tipper det ender opp med å spørre om noe som er merkelig nok til å bli lagt merke til, få napp hos noen som kan tenke seg hjelp, og så bearbeide videre og melke for det man kan få?
 
Sist redigert:

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hehe.. om "Elena" har holdt på med samme scam i årevis må jeg si det er overraskende at gmail sitt spamfilter slapp den igjennom.

Siden den kom gjennom filteret og siden familien min selger pellets begynte jeg å lure på om det faktisk kunne være ekte. Men så synes jeg det var rart når jeg mener å huske jeg har fått lignende henvendelser tidligere!
 

zapotek

Medlem
Fikk denne jeg også nå. Hva om vi alle svarer henne med samme eposten?

"Foretrekker du kakkelovner?"
 
Topp