Da konverterer jeg til Mac

TorsteinO

Art Director & grunder
Vel... os x på en maskin laget for det ER mer stabilt enn windows (som må takle all mulig rar maskinvare), og du slipper å bekymre deg om & bruke maskinkraft på virusbeskyttelse. I tilegg vil jeg vedde mye på at en person som aldri har brukt hverken windows eller os x vil ha lettere for å finne fram i os x.

Ikke så veldig forskjellig punkt for punkt, nei, men summen vil jeg helt klart si at går i os x' favør. Mange bekker små osv... ;)

bjornfix

Bjørn Are Solstad, CEO, Devenia Ltd.
Hackintiosh var dønnstabilt det :) Hadde ikke et kræsj på to måneder jeg :) Det hadde jeg ikke da jeg kjørte Linux heller for den del. Hvilket OS som ligger i bunn er ikke så viktig for meg i hvertfall. Det er programvaren jeg bruker som betyr noe samt nettverk og periferienheter.

Dette med virus er ikke noen big deal. Nod32 i Windows bruker nesten ikke maskinkraft og tar alt om det skulle dukke opp noe. Eneste grunn til at det er så lite virus på MacOS er at det er så få brukere av OS'et. Det samme gjelder jo Linux.

Personlig synes jeg i grunn MacOS er hype mer enn noe annet. Steve Jobs KAN markedsføring. Det skal gudene vite. Dessuten betaler man for mye for merkevaren.

Topp