Domenenavnet d-y-r-t . n-o (uten bindestreker) vurderes solgt. Send en PM dersom du har spørsmål.
Santo Active Member 16 Aug 2009 #1 Domenenavnet d-y-r-t . n-o (uten bindestreker) vurderes solgt. Send en PM dersom du har spørsmål.
Santo Active Member 17 Aug 2009 #2 hyperion skrev: Domenenavnet d-y-r-t . n-o (uten bindestreker) vurderes solgt. Send en PM dersom du har spørsmål. Klikk for å utvide... Pris: 3.000,-
hyperion skrev: Domenenavnet d-y-r-t . n-o (uten bindestreker) vurderes solgt. Send en PM dersom du har spørsmål. Klikk for å utvide... Pris: 3.000,-
Santo Active Member 18 Aug 2009 #3 hyperion skrev: Pris: 3.000,- Klikk for å utvide... Ny pris: 2.000,-
Santo Active Member 20 Aug 2009 #4 hyperion skrev: Ny pris: 2.000,- Klikk for å utvide... Ny pris igjen: 1.000,-
Santo Active Member 21 Aug 2009 #5 hyperion skrev: Ny pris igjen: 1.000,- Klikk for å utvide... Ny pris enda en gang: 500,-
Kassimaja Geocacher 21 Aug 2009 #6 Trodde du ville gi det bort gratis jeg nå... Domenet er kanskje fortsatt for dyrt?
Robert Mr. 66 21 Aug 2009 #7 Ståle Edstrøm skrev: Trodde du ville gi det bort gratis jeg nå... Domenet er kanskje fortsatt for dyrt? Klikk for å utvide... Arrrghh, jeg har sittet inne med den spøken en lang stund nå og så tar du den. No pun intended?
Ståle Edstrøm skrev: Trodde du ville gi det bort gratis jeg nå... Domenet er kanskje fortsatt for dyrt? Klikk for å utvide... Arrrghh, jeg har sittet inne med den spøken en lang stund nå og så tar du den. No pun intended?