Custom fields i Wordpress

Hei!
Min første post her. Er usikker på om jeg postet i rett del. Er designer ikke utvikler bare så jeg har satt min kunnskap om "kode" tidlig :)

Har en side her:
Orange Production - Video, film and photography

Bruker custom field på video/bilder:
Video | Orange Production

Den bruker dog lightbox til linking. Jeg vil gjerne at når jeg trykker på denne sponsoren så åpnes det ny side (_blank) som går rett til partner:
Partnership | Orange Production

Bruker følgende "custom field" på bilder/video, men det funker jo ikke på direkte url:
Skjermbilde 2010-09-29 kl. 13.56.31.png

Har noen aning på hvordan dette kan løses? Hva variabel jeg kan bruke i stedet for "direct_url"?

Evig takknemlig hvis noen kan hjelpe meg her!
På forhånd stor takk! :)

Tom

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Du kan lage en egen template som brukes for posten/pagen som vises for Partnership | Orange Production

Denne kan du da tilpasse slik at den henter og bruker custom-field verdien. Du kan lese litt om den biten her:
WordPress › Get Custom Field Values « WordPress Plugins

Mulig at det ikke fungerer helt, men jeg vet ikke hvordan du lagrer din samling av 'sponsors', men hvis du ville lagret en og en som page eller post innenfor en viss kategori hadde det nok løst seg.

Hei og takk for svar!
Har satt opp "partnership" som en page og "partnerene" ligger under som "parent page(s)" til den siden. Det eneste jeg vil at det miniatyrbilde på partneren som ligger der skal gjøre er å linke til en ekstern webside når man trykker på "miniatyren"/bilde.

Takk,

Tom

Topp