Kjapp og trygg hosting for Wordpress

CSS og wordpress

M.B

Medlem
Jeg har en wordpress side (constructor theme) med "eksterne" php-sider. Jeg vil gjerne at disse "eksterne" php-sidene som jeg har laget i dreamweaver skal ha samme "look" som resten av wordpress-sidene.

Har importert style.css med "attach style sheet" knappen og merket linken min med <body class="links">. Men jeg får ikke samme "look" som resten av siden min. Er det noen som kan hjelpe meg? :confused:
 

M.B

Medlem
Nå har jeg testa ut å lage sidetemplates til mine "eksterne" sider ,men får det ikke til.:( Sidene skal være ganske enkle, de skal ha et bilde og en link under. Linken skal da helst ha samme "look" som de andre linken på siden. Siden skal ikke ha banner eller noe menyer av noen slag siden siden skal åpnes i et lite vindu.

Hvis jeg ikke har med denne linja (get_header(); ?>) så får jeg ikke samme "look". Ser at i Header.php ligger det noe som jeg sikkert trenger...

<link rel="stylesheet" type="text/css" media="screen" href="<?php bloginfo('stylesheet_url'); ?>"/>

<link rel="stylesheet" type="text/css" media="print" href="<?php echo get_template_directory_uri(); ?>/print.css" />

Prøvd å plassere disse inn template'en min uten hell.
 

picxx

Well-Known Member
jeg trodde du bare trengte denne linja:
<?php
/*
Template Name: T-Fal
*/

Den linja er bare for at wordpress skal gjenkjenne fila som en ny sidetemplate og har ikke noe med den andre koden som sådan å gjøre.
 

M.B

Medlem
jeg svarte atomet, men Tonny kom imellom :)

Takk for hjelpen, har fått det til nå. Det ble mye frem og tilbake før jeg fikk slettet alt unødvendig på template'en

Og ja, den CSS delen jeg trengte lå i header.php.
 
Sist redigert:
Topp