Credit buddy selges

pondus123

Medlem
Hei.

Jeg vurderer å selge Credit buddy, Bestill kredittkort eller forbrukslån hos Credit buddy!, en kredittkort- og forbrukslånside. Credit buddy ble startet opp 8. mai 2012. Det er en WP-blogg.

Om Credit buddy

Nettsiden har per dags dato PR 1 og ca. 350 sider er indeksert i Google.

- 44 blogginnlegg
- 26 omtaler av kredittkort
- 18 omtaler av forbrukslån
- 1 side for sammenligning av forbrukslån
- 1 side for sammenligning av kredittkort
- Div. sider for personvern, bruksvilkår, annonsering m.m.

Det er lett å skifte ut affiliate-lenker, bannere, AdSense o.l. (ca. 1 times arbeid).

Statistikk og inntekter

Fra 1. august til 1. september 2012 hadde nettsiden 684 besøkende med 2 sidevisninger per besøk. Det meste av denne trafikken var fra organiske søk.

Inntjening i august 2012 var på ca. 4200 NOK, alt fra affiliate-programmer og AdSense. Det er kanskje også verdt å nevne at nettsiden genererte leads for ca. 5000 NOK som ble avslått. I tillegg ble det solgt blogginnlegg for ca. 1000 NOK

Hittil i september har inntekter vært på ca. 1000-1100 NOK fra affiliate-programmer og AdSense.

Alt kan dokumenteres hvis det ønskes.

NB! Nettsiden har ikke hatt så mye trafikk, men konverterer bra (i mine øyne)!

Hvorfor kjøpe Credit buddy?

Du får et nettsted med mye bra innhold og trafikken er økende, kredittkort- og forbrukslån er også en nisje hvor markedet er enormt (selv om konkurransen er stor).

Credit buddy rangerer stadig bedre i søkemotorene og jeg har klokketro på at denne utviklingen fortsetter hvis nytt innhold blir publisert jevnlig.

Nettsiden genererer allerede en fin ekstrainntekt og ved et kjøp kan dette være tjent inn i løpet av 6-12 måneder hvis utviklingen fortsetter.

Du får også full oversikt over hvilke sponsede innlegg (må bli stående) som er solgt og hvilke lenker som er byttet. Innlenker fra mine egne sider vil bli stående i 6 mnd.

Pris

Vurderer alle bud, men ser ikke for meg en pris under 6 - 12 ganger månedsinntekt. Forbeholder meg retten til å ikke selge hvis jeg ikke er fornøyd med prisen.

Har du spørsmål er du velkommen til å kontakte meg på PM eller e-post; post ( at ) creditbuddy.no!

mvh. Sebastian

Sist redigert:
Topp