CPC annonsering

EGU

Medlem
Hei. Er det noen som har forslag til godt besøkte sider hvor man kan betale for bannere/tekstlinker pr klikk?

Kjører Adwords, hvor jeg har maks cpc på ca 4 kr. Men med tanke på enorm konkurranse på søkeord blir det ikke forferdelig mange klikk og prisen på annonsering med adwords blir for høy i forhold til inntjening. Er interessert i priser rundt 1kr eller rimeligere pr klikk.

Kassimaja

Geocacher
Men hvorfor skal folk inngå en avtale med deg når google betaler bedre?

EGU

Medlem
Endrer spørsmålet til:

Hei. Er det noen som vet om godt besøkte sider eller tjenester hvor man kan betale for bannere/tekstlinker pr klikk?

EGU

Medlem
Beklager at jeg har ordlagt meg feil. Det er ingen som skal betale meg for noe som de kunne fått bedre fra google.

Jeg er ute etter alternative måter å annonsere for det jeg selger fra mitt nettsted og da gjerne tjenester hvor man betaler pr.klikk.

timepoint

Medlem
Billige klikk - cpc/ ppc

Hei.

Å få klikk til 1 kr og under er mulig på både Adwords, ScanAd og Facebook.

Men det må gå på bekostning av relevans og målgruppe. Med et litt sexy bilde på Facebook Ads, kan du sikkert dra inn mye billig klikk, men effekten kan bli så som så.

Med søkemotorene er trikset "å broade" ordene, og legge til mange søkeord. Her vil ting som Quality Score osv slå inn.
Men skriver du en mer relevant annonse ( enn annonsen fortjener), og samtidig har noen snedige landingssider på "broade" søkeord, kan 1 kr være oppnåelig.

Topp