Conta Systemer lanserer affiliate

K

Kontoristen

Guest
Conta Faktura er en gratis tjeneste så det kan være vel stor riskiko å betale ut provisjon, men jeg skal ta det opp til diskusjon i Conta.

hansson

Langveisfarende
Ikke la denne historiske sjansen til å tjene inntil 1000 kroner i affiliateprovisjon gå fra dere, gutter og jenter! Vi synes affiliateprogrammene generelt er altfor gjerrige kronene, så vi tenkte vi skulle gjøre noe med det. Hvis du logger inn på Conta Systemer - Partnerprogram og leter etter banner for nettjenesten Starte-AS.no, vil du se at det bare ligger to banner tilgjengelig. Vi skal lage flere bannere, men trenger hjelp fra deg som har tenkt å bruke dem, slik at vi får skreddersydd formatene. Gi oss beskjed om hva du trenger (bredde x høyde) !

Host1

Medlem
Ikke for å være kjip, men dere bør gjøre om de få tilfellene av engelsk tekst til norsk. Ser relativt uproft ut med hovedsaklig norsk tekst, og noen få tilfeller av engelsk som: "Sign Up", "Log In" og "Earn * per sale".

Edit: Sorry, ser at dere bruker en ferdig tjeneste til dette, er vel ikke så enkelt å endre da. My bad.

hansson

Langveisfarende
Det er amerikansk affiliateprogramvare vi bruker, og det går dessverre ikke an å endre på de tekstene. Vi tenker at de aller fleste webfolk snakker helt greit engelsk og at dette er uviktig i den store sammenhengen, så lenge det er et veldig bra dashboard for affiliatene i denne tjenesten :)

Host1

Medlem
Det er amerikansk affiliateprogramvare vi bruker, og det går dessverre ikke an å endre på de tekstene. Vi tenker at de aller fleste webfolk snakker helt greit engelsk og at dette er uviktig i den store sammenhengen, så lenge det er et veldig bra dashboard for affiliatene i denne tjenesten :)

Ja, så det rett etter jeg posta, var litt vel rask på avtrekkeren der.

hansson

Langveisfarende
Affiliateprogrammer omtales over en lav sko i dette forumet, jfr. Tradedoubler og co sine innlegg i dette underforumet, som heter "Affiliate-programmer".

Affiliateprogrammer er en vinn-vinn-greie for publisheren (deg) og firmaet som ønsker produktene sine videreformidlet. Ser for meg at det er positivt for Webforumets medlemmer å få mulighet til å ha reklamebanner som bringer kr 1000 per salg, og ikke bare noen fattige tiere per salg, slik veldig mange andre kampanjer gir.

Topp