Kjapp og trygg hosting for Wordpress

cmpd-no

picxx

Well-Known Member
Clash-media, i likhet med mmmedier, har ikke noen aff.link for eget annonsenettverk.
 

Niclas

New Member
Har du en side som er interessant for Clash så ringer de deg og gir deg en konto. Det skjedde hvertfall meg tidligere i år.
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
Det er jo bare å registrere seg der også.

Hyggelige folk på den norske avdelingen, hvertfall han jeg har snakket med ;)

De har veldig mye forskjellige ting. Men konkurransene er jo ganske kjekke :)
 

Bjrl

Medlem
Det stemmer at de ikke har sign-up-link.

Jeg bruker Clash-Media en del, og noen av kampanjene der konverterer veldig bra - andre ikke i det hele tatt. Akkurat som med andre affiliatesystemer, med andre ord.

Jeg kan gjerne formidle kontakt med den norske market manageren der hvis folk ønsker det, men legger ikke ut info her. Send meg en kort PM, så videreformidler jeg.

Mvh
Bjørn Jarle
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
Har ikke prøvd å fått ut penger enda. Har 250,- som skal utbetales iløpet av neste uke. (satser jeg på)

På en eller annen mirakelmåte ble de pengene borte fra kontoen min, men skulle få de utbetalt. Alt de trengte var IBAN og noe annet greier fra banken min. De jobbet med diverse andre utbetalingmetoder visstnok.
 

picxx

Well-Known Member
Sendte en søknad nå.

Noen som kan bekrefte at dem har fått utbetalt pengene sine? Og har dem andre utbetalingsløsninger enn sjekk?

De sender deg en oversikt over innestående beløp hver mnd. som du deretter må fakturere dem. Mye likt advertising.
 

Bjrl

Medlem
Jeg har fått penger fra dem, en utbetaling på ca 3000 kroner. Det kommer rett inn på konto, men du må sende dem en faktura først (basert på en oppgave de sender til deg over inntjeningen pr. måned).

Alt virker ryddig og greit, men jeg har altså kun fått én utbetaling, og den gjaldt bare for de siste to-tre dagene av april. Blir en større utbetaling for mai, og det de sier er at de normalt sett utbetaler pengene ca 14 dager etter at de har mottatt faktura.

Som Caper sier oppgir de at de jobber med en forenklet utbetalingsprosedyre.

Mvh
Bjørn Jarle
 

Bjrl

Medlem
Jeg snakket med dem nå om en reward for å skaffe nye partnere, og de tente veldig på idéen og lurte på hva en passende utbetaling ville være. Jeg lanserte id´€en om markedets beste og mest offensive belønning, og dette kan fort vekk bli realitet.

Så...tør jeg håpe på at folk venter et par dager med å signe hos dem...? :)

Det kan bli svært gunstige belønningsvillkår for å verve nye og AKTIVE partnere dersom de følger innspillet mitt.

Mvh
Bjørn Jarle
 
Topp