paypal er utmerket frem til den dagen du må ha noe kontakt med de.
ekstremt tunggrodd system som 100% favoriserer kunder som klager uavhengi hvordan saken er.
Spesielt de nordiske supportlinjene så er det også mye inkompetanse, de sier gjerne "dette er ikke noe problem, tar bare et par dager" etc så fyller ut ufullstendige saker videre til us support som avviser grunnet manglende info.
Har ikke tall på hvor mange ganger jeg på div. forums har sett fortvilte butikkeiere fordi en kunde har tatt chargeback og hevdet varene aldri ble sendt, fremviser kvittering + signatur for leveringen og kunden får medhold.
Samt om litt "flaks" så får man kontoen sin låst i alt fra 3uker til månedsvis mens paypal sitt sirup system behandler det.
De stenger da gjerne også muligheten din til mottak betalinger i denne perioden også.
Min private paypal konto har vært låst i et halvår til tross for at de har motatt alt de vil ha av info 4ganger, fortsatt "til behandling".
Jeg har fortsatt paypal i min butikk, om en ukes tid skifter jeg til klarna hvor jeg aldri mer igjen ønsker ha noe med paypal gjøre.