Cloth.no - Tilbakemeldinger

Richardvs

Medlem
Hadde vært fint med tilbakemeldinger på min første nettbutikk cloth ->T-skjorter og kanoner

Gikk «live» idag :)
Jeg har satt den opp selv.
Tilbakemeldinger på alt fra førsteinntrykk og design til brukervennlighet og teknisk mottas med glede.

Jeg har ikke fokusert så mye på SEO ennå, men det kommer.


Reklamerer for øyeblikket kun på facebook.

Noen som har erfaringer med å reklamere for splitter ny butikk på facebook?
Tar det litt tid før brukerne blir "trygge" på siden?

Er det noen som savner/bruker wishlist og compare?
 

Richardvs

Medlem
Ja det er jeg ikke uenig i.


Blir vel Visa fra dibs eller nets.

Slik jeg fårsto det utifra nettsiden deres; måtte jeg ha en fungerende nettside før jeg søkte.
 
Du har 14 dagers returrett.

Vi tar ikke imot brukt vare.

Kjøper betaler frakt for retur og uavhentet pakke.

Dette er NOK 40.00,-

--------------------------------------------------------------

Cloth.no / Slettevoll Nettsalg fakturerer ikke MVA,

da vi ennå ikke er registrert i merverdiavgiftsmanntallet.



Cloth.no / Slettevoll Nettsalg står ikke til ansvar for bruk av våres produkter.

Ok, her kommer det litt kritiske meninger.
Betingelsene var veldig "tynne", hva skjer om motivet falmer etter 2 vask?
Har du en form for garanti at fargen holder lengre enn 1 uke?

Jeg tror ikke du har lov å nekte å ta imot en brukt vare, selvfølgelig om den lukter røyk og parfyme men det virker litt skremmende å lese. Sammen med ansvarsfraskrivelsen lenger nede så ville jeg ikke handlet hos deg.
Det virker veldig strengt.

Alt under streken midt på siden burde slettes, altså på siden "betingelser".
Jeg ville vært skeptisk til ett firma som har eksistert siden 2010 uten å nå mva grensa.

Hvorfor står opplysninger om forbukerkjøpsloven under "personvern" og ikke "betingelser"?

Er det noen som savner/bruker wishlist og compare?
Hva skal man sammenligne i denne butikken?

Det var veldig lite informasjon på nettsiden, hva vil feks størrelsen M si i din butikk? Handler man mye klær på nett så vet man at størrelsene varierer veldig.
Kanskje du burde stryke t-skjortene før du tar bilde av dem.

Designet var fryktelig kjedelig, men det er en personlig mening og behøver ikke bety at det var dårlig.

Ang facebook bør du i starten rette annonsene mot likes på siden din. Deretter bør du oppfordre til deling som jo er gratis reklame :)

Du burde kanskje få frem om varene er på lager i Norge, i så fall burde du få det frem tydelig slik at ikke kundene tror det er en spreadshirt butikk feks.
Gratis frakt symbolet passet ikke veldig godt inn,

Likte Neff Island sokkene da :)
 

Richardvs

Medlem
Takk for tilbakemelding ;)

Ok, her kommer det litt kritiske meninger.
Betingelsene var veldig "tynne", hva skjer om motivet falmer etter 2 vask?
Har du en form for garanti at fargen holder lengre enn 1 uke?
Jeg antar at det er en gyldig returngrunn satt av forbrukerkjøpsloven.
Er dette noe jeg bør spesifisere i betingelser?
Jeg tror ikke du har lov å nekte å ta imot en brukt vare, selvfølgelig om den lukter røyk og parfyme men det virker litt skremmende å lese. Sammen med ansvarsfraskrivelsen lenger nede så ville jeg ikke handlet hos deg.
Det virker veldig strengt.
Ja det blir kansje litt vel mye ansvarsfraskrivelse :S
Jeg antok at å ikke ta imot brukt vare er vanlig praksis,
men i klesbransjen er vel kansje det mer normal.
Alt under streken midt på siden burde slettes, altså på siden "betingelser".
Jeg ville vært skeptisk til ett firma som har eksistert siden 2010 uten å nå mva grensa.
Ja det er sikkert sant
Hvorfor står opplysninger om forbukerkjøpsloven under "personvern" og ikke "betingelser"?
Er ikke det personvern? det skal vel verne kjøper?
"Er det noen som savner/bruker wishlist og compare?"
Hva skal man sammenligne i denne butikken?
Jeg tenkte mer generelt
Det var veldig lite informasjon på nettsiden, hva vil feks størrelsen M si i din butikk? Handler man mye klær på nett så vet man at størrelsene varierer veldig.
Kanskje du burde stryke t-skjortene før du tar bilde av dem.
Duly noted.
Designet var fryktelig kjedelig, men det er en personlig mening og behøver ikke bety at det var dårlig.
Jeg har fjernet mange design elementer fra templaten.
Jeg liker sider som fokuserer på produktet.

Men tanken har slått meg om at jeg kansje har fjernet litt for mye :S
Ang facebook bør du i starten rette annonsene mot likes på siden din. Deretter bør du oppfordre til deling som jo er gratis reklame :)

Du burde kanskje få frem om varene er på lager i Norge, i så fall burde du få det frem tydelig slik at ikke kundene tror det er en spreadshirt butikk feks.
:)
Gratis frakt symbolet passet ikke veldig godt inn,
Det er jeg igrunnen òg enig i.
Den skal jeg få fikset.
Likte Neff Island sokkene da :)
 
Sist redigert:

cruzader

Medlem
Bør vris før vasking
Leveres de søkkvåte så jeg må vri de tørre?
Eller mener du at man bør vrenge de, evnt noe i stil av"Vi anbefaler at t-skjorten vrenges før vask, dette skåner motivet og forlenger t-skjorten sin levetid."?

Vurderer t-skjorte butikk selv siden det trossalt koster under 50kr for en "blank" t-skjorte + trykke den, hoodies er vel oppe i hele 80kr.
 
Topp