Careerjet.no

annelyng

New Member
Vi søker webpartnere for å delta i Careerjet Affiliate programmet.

Careerjet er en søkemotor som tilordner et bredt utvalg av jobbtilbud ved å liste ledige stillinger fra hele verden på en database. Vi gir trafikk til de opprinnelige annonsesidene (firma-nettsteder, rekrutteringsbyråer, aviser, osv.) og får inntekter basert på et pris-per-klikk.

Hver gang en besøker dirigeres til Careerjet stillingsannonser, tjener man seg en salgsprovisjon.

Direkte tilkobling til vores Affiliate Program side:
Careerjet.no - Jobber, ledige stillinger og karriere i Norge

Sist redigert av en moderator:

annelyng

New Member
Salgsprovisjon

Man tjener omkring 20-40% av Careerjet salgsinntekter per klikk. Beløpet varierer, det går ann på hvilken klient og stillingen som bruken klikker på. Men det er en god måtte å tjene litt. Det kan man jo prøve og hvis ikke man er fornøyd kan man alltid trekke seg.

Careerjet for medarbeidere

Balder

Medlem
Jeg gir dette et sjanse. Er statistikken i partnerprogrammet realtime, alternativt; hvor ofte oppdateres statistikken?

annelyng

New Member
statistikk

statistikken i partnerprogrammet er ikke realtime, den oppdateres et par ganger pr dag. først kontrollerer vi statistikken for kvalitets skyld o.s.v.

men man kan se nøyaktig allt av statistikk på partnerkontoen, og der finner man flere muligheter for å tjene og for å maksimisere inntjening.

picxx

WF 09
Dere må få gjort noe med denne jobboksen dere tilbyr.
Den viser html tegn istedet for norske bokstaver.

annelyng

New Member
Det er nok et nettsted som har ikke kodet nettstedet/jobbannonsene skikkelig.

Du er den første som har meldt problemet, og jeg kan gi mange eksempler på nettsteder som bruker JobbBoksen uten att det har vært problematisk, d.v.s ingen har meldt det til oss og vi sjekker nye partnersider, det er ikke alle webmastere som kan designe skikkelig.

Kan du kanske sende meg en mail med lenke til det du ser eller gi lite mer informasjon?

anne@careerjet.no

Tak for melding om problemet. Ha en god helg!

Topp