Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bytte til norsk host - overføring

Erlend

Medlem
Hei

Dersom jeg ønsker å bytte til en norsk host, f. eks PRO ISP eller Syse. Hvem hjelper meg å flytte over? Er det min nåværende host eller "den nye"?

Og hvilke norske hoster anbefaler dere på nåværende tidspunkt? Er en del tråder om det her fra før, men kan være greit med nye erfaringer.
 

Gaasehud

Medlem
Det er nok flere leverandører som ønsker å hjelpe til hvis du vil bytte til dem. Det kommer også litt an på hvilken supportavtale du skaffer hos den nye hosten, men de er nok behjelpelige. Har du cPanel hos begge hostene, er det kjekt å overføre cPanel-backup slik at du får med alle småting som DNS-pekere osv.

Selv skal jeg til å bytte til MultiHost. Har enda ikke hørt noe negativt om ProISP, så kanskje du kan forsøke en CloudVPS hos dem, f.eks.? Valg av host kommer litt an på hva slags side(r) du driver og hva som kreves.
 

Stoppet

Banned
Jeg bruker og har webhotell hos både ProIsp og Syse. Jeg er meget fornøyd med både produkt og service/support. Begge flyttet mine installasjoner over gratis. På den ene overføringen (til ProIsp, fra one.com som slo seg vrange) oppstod det store problemer, men de løste alt på en glimrende måte.
 
Topp