Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bytte Host

Boo

Medlem
Skal snart flytte en Wordpress installasjon (+innhold) fra en host til en ny.
Da jeg aldri har gjort det før og er ikke 100% trygg på mine ferdigheter, så stiller jeg spørsmålet: Hvor mye skal du ha for å *trylle trylle* for meg.
 

Boo

Medlem
Hadde tenkt å bytte over til Host1, men de siste postene om dem her på forumet har ikke akkurat våre for positive.

Men de fleste er vel bedre enn one.com hvor halvparten av sidene mine pr dags dato ligger.
 

Boo

Medlem
Serveren er ofte lite samarbeidsvillig (HØY ping), som gikk greit da det kun var noen få besøkende. Men når det har økt betraktelig så stiller man høyere krav.

Mine krav er enkle:
Stabil og rask server som ikke koster.
Ikke store krav til support. Ser jeg kun har kontaktet support 6 ganger de siste 4 årene, med bagateller som jeg kunne funnet ut av selv.
 

hungpham

Medlem
Jeg kan ikke si om din nåværende host, med mindre du kan fortelle oss hvem de er :) Mye over-salg er en grunn for ustabil server. For velger en ny host, kan du vurdere:
- Hvor er kundene dine? Norge? Nordics land? Eller USA, Asia?
- Over salg: jeg pleier å holde meg borte fra ubegrenset tilbud.
- Fordi du bruker WordPress, har du noen ganger vurdert en "managed WordPress" host ennå?
 

Boo

Medlem
Det finnes ikke. Du flytter fordi du får dårlig server for lite penger ikke sant?

Helt korrekt, bare dårlig formulert av meg. Det jeg ser etter er en akseptabel host til max pris 50NOK pr mnd (som var i min vurdering ikke kost) :)

vietnap:
- One.com som jeg nevnte er min nåværende host for Wordpress og Domeneshop for html sidene.
- Driver ikke med salg lengre, kun "blogg" og kun norske gjester.
- Faktisk ikke hørt om. Leser meg opp på det nå.
 
Topp