Jeg har et domene hos one.com, men jeg ønsker å bytte over til domeneshop. Jeg har joomla installert på domenet. Er det vanskelig og overføre?
Er det noe jeg må gjøre, eller kan jeg bare bytte over domenet så følger joomla med?
Hei,
Jeg tenkte at de kanskje ikke var så hjelpsomme når jeg skulle bytte over til en konkurrent.
Ja, jeg skal ta kontakt med de. Uansett takk for din kommentar!
Hei,
Takk for din kommentar!
Jeg skal vurdere og prøve det ut.
Det er vel ikke så lett og intallere joomla, men det høres greit ut å gjøre dette. Uansett så er det jo vært et forsøk. Venter på svar fra Domeneshop, kanskje det går an og bare sende over domenet og joomla. Det er jo greit og ta full backup, tilfelle noe skulle skje.
Dette er ikke vanskelig, så det klarer du Vaffelmart.
Å installere Akeeba tar tre klikk, og programmet gjør alle innstillinger for deg.
Installasjonen av Joomla er også enkel. Pakk ut filene fra Akeeba-backupen på din PC, overfør med et fpt program. Så fyller du ut infoen du har fått fra Domeneshop med mysqli brukernavn/passord osv.
Hvis du ser bort fra tiden det tar å overføre filene, så tar denne operasjonen fem minutter.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.