I forhold til hva? Har du ringt og snakket med dem?
I forhold til hva som er vanlig avslagsprosent osv. Har ikke ringt dem nei, aner ikke om de snakker norsk en gang. Han fyren jeg har som kontakt på Zanox er visst dansk, og på Buy, engelsk.
Jeg mener å huske jeg leste innlegget ditt om Zanox også og jeg kan ikke direkte skryte på meg kjennskap til affiliateprogrammene men hvis jeg ikek har missforstått helt, er det ikke slik at du får rapporter i forkant hvor mye man potensielt kan sitte igjen med for så å se de reelle tallene etter at kredittsjekker, overføringer, betalinger osv er gjennomført?
Spesielt gjelder vel dette kredittkort, lån, reiser og diverse kjøp? Eller har jeg missforstått helt?
Joda, er akkurat dette som er greia. Når jeg kan tjene 3-6k på en dag på det meste, og ha et daglig snitt om dagen i november på ca 2000 kr, kan man jo begynne å summere.. De har dog bestemt seg for at jeg kun får smuler. Visste at avslagsprosenten var stor, men i huleste da.
Nå har jeg vel mer eller mindre bestemt meg for å droppe en tredjepart for all fremtid. Dette gidder jeg jammen ikke mer. Har jobba som en gærning de siste par årene med å bygge sider, lære meg ranking osv, og dette er lønna.
Hva svarte Buy.at når du konfronterte dem med dette?
Har ikke fått svar fra dem enda. De sitter vel og konspirerer.
Det som er litt interessant her, er jo at sida mi havna i sandboxen for et par uker siden. Kan dette ha noen sammenheng? "Åh, ja, har du sett! Der forsvant den sida fra fremsiden av Google, gitt. Jaja, da blir det vel ikke så vi tjener så mye på den de neste månedene. Nei men da tar vi bare fra han penga han har tjent, for det kommer jo alltids en eller annen og fyller hans sko."
I tillegg har jeg fått oppmuntringsmail fra dem med jevne mellomrom, der de sier "fortsett sånn", "kjempeflott" osv. Blir liksom litt kvalmt å se tilbake på det.
Må jo ærlig innrømme jeg føler for å ranke rett under dem, eller kanskje til og med slå dem, bare for å ødelegge for dem.
Denne problemstillingen gjelder vel stort sett lån, og da særlig forbrukslån (ihvertfall når det er så stor skala med avslag det er snakk om)?
Mulig det er der og, men bare kredittkort i dette tilfellet.