Bud ønskes på nettstedet HitTilOss.no

Ønsker samlet bud på:

HitTilOss.no
HitTilOss.no Bo på landet, flytte på landet, flytte til nytt sted etc. Oversikt norske kommuner. Norge kommune.no

vennskapsklasser.no
Finn vennskapsklasser - interaktivt skolesamfunn - HitTilOss.no

Samt webhotellet, serverplassen som ligger på PRO ISP.
Det er lagt en del programmeringstid i nettstedet, men det er enda litt finpuss som må gjøres for å få den helt på plass.

Da jeg ikke har noe særlig med erfaring om programmering, så blir det veldig dyrt og holde på å leie inn, samt at jeg ikke har tid eller økonomi til det.
Det er absolutt et nettsted som har stort potensial.
I dag er det ca 3000 – 4000 besøkende i mnd, og da er det ingen aktivitet på nettsiden, med litt aktivitet så har jeg vært oppe i 4500.

Jeg ønsker hovedsakelig å selge uten AS, som jeg har planer om å oppløse, så fremst det ikke kommer et veldig bra bud på det.

Gjorde ikke det:)

Nettsiden blir bare stående uten noe særlig aktivitet, så får jeg heller ta opp jobben med og finne måter å tjene penger på nettsiden når jeg blir eldre.

Det er nå enda ikke kommet noen bud.

OldHP

Medlem
Hadde jeg vært deg så hadde jeg oversatt siden på engelsk, fungerer ikke det så solgt siden til staten da jeg hørte for 2 tilbake at norge vil markedsføre landet og øke turismen. :confused: Designet er utrolig bra ihvertfall.

Sist redigert:
Det virker som en god ide, den skal jeg tenke litt på, og ikke minst så vil trafikken øke.
Det er mange muligheter med nettsiden, det er bare i hvordan enda man skal begynne:)
Har du noen forslag til endringer, eller info som burde vært med, forutenom å skifte til engelsk?

Topp