Santo
Active Member
Er det flere enn meg som er frustrert over tilbudet Servicepakke fra Posten/Bring?
Jeg har selv en servicepakkeavtale med Posten/Bring og sender noen få pakker i året, men dette innlegget handler mer om å sitte på den andre siden av bordet. Altså når man handler på nettet og venter på en pakke.
En pakke som skulle transporteres 73 km sentralt på Østlandet tok 4 dager med Postens/Brings Servicepakke. Jeg tok deretter kontakt med deres reklamasjonsavdeling og fikk ett arrogant svar tilbake om at de anså tiden det tok som helt normalt...
Jeg har helt motsatt erfaringer med PostNord (tidligere MyPack), der virker det virkelig som det går unna i svingene.
En pakke som skulle tilsvarende strekning ble sendt i går ettermiddag (søndag) og jeg fikk akkurat en tekstmelding tikkende inn på telefonen min om at den var klar til å hentes på min nærbutikk.
Jeg har selv en servicepakkeavtale med Posten/Bring og sender noen få pakker i året, men dette innlegget handler mer om å sitte på den andre siden av bordet. Altså når man handler på nettet og venter på en pakke.
En pakke som skulle transporteres 73 km sentralt på Østlandet tok 4 dager med Postens/Brings Servicepakke. Jeg tok deretter kontakt med deres reklamasjonsavdeling og fikk ett arrogant svar tilbake om at de anså tiden det tok som helt normalt...
Jeg har helt motsatt erfaringer med PostNord (tidligere MyPack), der virker det virkelig som det går unna i svingene.
En pakke som skulle tilsvarende strekning ble sendt i går ettermiddag (søndag) og jeg fikk akkurat en tekstmelding tikkende inn på telefonen min om at den var klar til å hentes på min nærbutikk.