Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bruker dere visittkort?

Stoppet

Banned
Bruker dere visittkort, eller er det ut i vår nye digitale verden?
Eventuelle tanker for eller imot?

visittkort.jpg
 

Stoppet

Banned
Hvilken leverandør bruker dere, og hva ligger prisene på?
 
Ja, jeg gir som regel et kort til nye kunder så de har kontaktinformasjonen min. Det som jeg har opplevd flere ganger er at kortet blir gitt videre dersom noen bekjente av min kunde lurer på å skaffe seg ny regnskapsfører. Jeg får da telefon med "Jeg fikk kortet ditt av XX og jeg lurer på om du har tid til å....."

Glimrende markedsføring fordi kortet bare blir overlevert dersom de ønsker å anbefale meg.

Jeg bruker ikke visitkort til å deles ut ved mingling på seminarer og slikt.

Bestilte 500 kort fra Vistaprint for 4 år siden, jeg har vel kanskje brukt 100 av dem. Betalte noen tiere ekstra for å gå opp fra "standard papir". Vista helt klart verdt pengene så lenge en ikke har helt spesielle behov.
 

ptomter

Medlem
Jeg bruker visittkort for mitt firma, og lager og trykker visittkort selv for kunder og det er forsatt meget mye brukt. Jeg tar 500 kroner for 500 kort av god kvalitet, dersom noen kommer klar med trykkfil.
 

Britta

stoffdronning
Ja, vi har 2 typer, en bruker jeg til leverandører på messer og mingling, helt offisielt med navn og min mail/telefon, og den andre med butikkens telefoner og mail bruker vi i butikken ut til kunder - her er det på baksiden bonuskort vi stempler på.

I tillegg bruker jeg visittkort i nettbutikkbestillinger (her med hvem som har pakket på den ene siden og rabattkode ved neste bestilling på den andre) og til produktkort på stoffene (med art.nr, materialsammensetning osv).

Det er masse man kan bruke visittkort til, hehe ;-)

Hilsen, Vistaprint-kunde siden 2002, Britta

(PS: Vistaprint funker best om man kan lage sine egne design, ellers synes jeg det er veldig gjenkjennelig om man bruker det som ligger på Vistaprint som maler. Men mulig at jeg bare jeg ser det fordi jeg bruker det selv så mye.)
 

xdex

Medlem
Bruker selv visitkort aktivt, men det er vel ikke særlig målbart. Jeg ser at mange gjør som meg, får ett kort, tar ett bilde med mobilen og kaster det (er vel ikke så mye å spare på?)

En annen ting som er litt "morsomt" er at jeg selv opplever å ha kort av god kvalitet liggende lengre, enn ting som bare er tynt fjas.
 
Topp