Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bring småpakker

Rismoen

Medlem
Småpakker i postkassen - bring.no

Om jeg sender 10 pakker med småpakker kontra frimerker så fant jeg ut at jeg sparte over 100 kr. Så det er ingen tvil om at jeg skal bytte til småpakker

Men er det bare disse postkontorene som er tilgjengelige? Hva med de postkontorene som ikke står på listen?

0236a1c63e.png


Eller kan man bare velge "blankt"?
 

wellendorf

Medlem
6. Innleveringssted og –tid
Småpakker kan leveres inn ved postkontor, definerte Post i butikk, bedriftssenter og postterminaler. Innleveringer på mer enn 5 000 sendinger skal leveres ved postterminal eller avtalt innleveringssted.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Så dette er en forestrukket måte å sende på dersom man sender relativt små og relativt få pakker?

Hva gjør dere som får f.eks 3 ordre på mandag, 4 på tirsdag og 4 på onsdag? Samler dere opp, eller sendes alt fortløpende? Man vil jo at det skal komme raskest mulig frem, men samtidig er det vel litt å spare på å sende flere ordre samtidig?
 

Lasse

Medlem
Hender jeg sender bare 4 pakker også. Men de har minstepris på 150 tror jeg det var.
Små pakker regnes opp til 200 gram hvis de veier mindre enn det.

Men svært effektivt og billigere enn frimerker så anbefaler å bruke småpakker. :)
 

Grooo

Medlem
Minstepris er 150 kr, er snittvekten lavere enn 200g rundes det opp til 200g pr pakke. Så det blir ikke billigere å sende mange-mange i forhold til "mange nok" til å komme over grensa.
 

Grooo

Medlem
NB det er ikke pakker men brev, navnet er misvisende! Ingen sporing eller lignende. Helt vanlig brev, men du får faktura/betaler direkte med kort på bring.no i stede for å bruke frimerker
 

Grooo

Medlem
Gå på "bestill småpakker, og legg inn antall pakker/brev du skal sende, om det er a eller b-post samt samlet totalvekt så ser du fort om det lønner seg eller ikke
 

Rismoen

Medlem
Fortsatt kjekt å ha noen frimerker på lur ja..

Viktig informasjon!

Nettbutikken er dessverre stengt på grunn av oppdateringer

Posten

Vi beklager og ønsker velkommen tilbake til nettbutikken torsdag 12.juni 16:00 Postkontor og Post i Butikk har vanlige åpningstider.

Bring

Du kan selvfølgelig sende post som vanlig, men ikke bestille online.

Les mer om hvordan bestille postutsendelser og uadressert DM fram til 12.juni 16:00
Lading av frankeringsmaskin vil være tilgjengelig igjen fra 12.juni 16:00

Web store temporary closed due to updates

Posten
 

Rismoen

Medlem
Er det slik at man MÅ bruke postsekk? Eller går det med vanlig handlepose?

a885f2bede.jpg


-http://summedia.no/enklere-utsending-med-bring-smapakker/
 
Topp