Bort fra Tradedoubler?

metallian

Medlem
Jeg beveger meg også vekk fra TD, men det er pga manglende kontroll med annonsørene, jeg har flere tusen utestående (og jeg har ikke veldig stor omsetning hos TD) som jeg nok bare kan glemme, og det er for dårlig.

Ole Avranden

utvandret
Tradedoubler forhandler også priser.

Men jeg sitter i samme båt som metallian nå... mange titalls tusen utestående...

Erlend

Medlem
Tradedoubler forhandler også priser.

Om man tar kontakt selv kanskje, har aldri blitt kontaktet av Tradedoubler når det gjelder dette. Adservice og Guava ringer meg, og spør om jeg vil gå over til dem, og når de tilbyr bedre priser er det klart at jeg velger dem :)

Erlend

Medlem
Men for å si det slik. Det er også positive ting med Tradedoubler. Det er mange kampanjer som de andre nettverkene ikke har. Slik at det ikke blir bare surmuling fra meg her :p

Ole Avranden

utvandret
Om man tar kontakt selv kanskje, har aldri blitt kontaktet av Tradedoubler når det gjelder dette. Adservice og Guava ringer meg, og spør om jeg vil gå over til dem, og når de tilbyr bedre priser er det klart at jeg velger dem :)

Leverer du "skiten", så kommer telefonene :)

Adservice og Guava er logisk nok mer frampå i sin kontakt med affiliatene. De er jo utfordrere og kan ikke tillate seg å være tilbakelente.

Erlend skrev:
Men for å si det slik. Det er også positive ting med Tradedoubler.

Word. TD er det affiliateselskapet jeg er mest fornøyd med.

Erlend

Medlem
Leverer du "skiten", så kommer telefonene :)

Adservice og Guava er logisk nok mer frampå i sin kontakt med affiliatene. De er jo utfordrere og kan ikke tillate seg å være tilbakelente.

Helt enig, men jeg tror at de små selskapene kommer til å stjele andeler fra Tradedoubler i framtiden når folk oppdager disse "små" nettverkene :)

picxx

WF 09
En skal ikke glemme at TD leverer litt mer enn det å kun være et "affiliate selskap", hvor de mindre kun er et affiliateselskap. Affiliatemodellen er bare en del av det TD leverer og kan således selge seg inn på en bedre måte hos både eksisterende kunder og kanskje også til større kunder som i utgangspunktet ikke var på utkikk etter noen affiliateavtale.

Personlig misliker jeg TD noe grunnet sin "kameraderi policy" overfor egne ansatte og synes egentlig det er litt rart at ikke flere har bemerket dette samtidig som de beklager seg høylydt over korrupsjon i andre tråder som har vært her på forumet ;)

Topp