BluMedia Gruppen

pumaasker

New Member
Jeg er ikke sikker på, om jeg skriver dette i den rigtige kategori, men den er velkommen til å flyttes, hvis det er forkert. Jeg har tilmeldt et lite enkeltmandsvirksomhed til at engagere sig i import. Nylig blev jeg ringet op af et firma, der de ønsked at skabe hjemmeside til os for 5000, - men jeg kan ikke finde oplysninger om virksomheden på telefonen sagde de kaldte Blu Media Gruppen AS. Hvordan kan jeg finde ud af, hvilke virksomhed det gælder?
 

zapotek

Medlem
Hvis du føler deg usikker på firmaet, hvorfor velger du ikke bare en annen leverandør istedet?
 
A

aabbcc

Guest
Generelt er jeg skeptisk til de som ringer for å tilby nettsider.. Men hvis de har kontaktet deg så kan du vel få et tilbud med navn og litt info som gjør at du kan sjekke litt bedre.

Men jeg ville droppet det allerede nå. Det er masse folk, for eksempel her inne, som kan ordne gode sider til omtrent samme pris.

aabbcc
 

TorsteinO

Art Director & grunder
hehe, jetnet ja... de kjenner vi litt til her fra før!

Her er themet de har brukt på Chi Hair - helt gratis, det eneste de har gjort ser ut til å være å legge inn innhold - og selv det må jeg si at de har gjort en dårlig jobb med.
wordpress for photographers elegant photography

themet fra Byggsalg AS | Kun kvalitetsvarer og Håkavik musikkskole | Sentral beligenhet og gratis parkering. finner du på Colorway Theme Previews | InkThemes - bare forskjellige bakgrunner, logo/header og sånt
 
Topp