Jeg har tenkt litt på at noen sa siden min var litt sein, dessuten får jeg tilbakemelding om at den er vanskelig å finne. Det siste kan jo være litt fordi jeg ikke jobber med de rette tingene.
Jeg kikket på Bluehost kontoen min og jeg betaler 8,99 for hostingen, det blir 56 norske kroner i måneden, men sånn som det er nå, er jo det den laveste kostnaden.
Domain privacy protection 10,99
Domain name registration 14,99, den kan jeg vel ikke flytte.
Site Backup Pro 19,99
Sitelock Domain Security 19,99
Jeg skjønner jo ikke en døyt, men jeg ser prisen for hostingen er rimelig, de er seriøse, men jeg gjerne ha mer speed og bedre SEO, men til den total prisen?
Speed kan ha noe med cloudflare å gjøre.
Jeg snakket med Bluehost og de foreslo w3 total cache og wp optimize for å få opp speeden. For seo hadde de bare sin egen å foreslå.
Jeg kikket på Bluehost kontoen min og jeg betaler 8,99 for hostingen, det blir 56 norske kroner i måneden, men sånn som det er nå, er jo det den laveste kostnaden.
Domain privacy protection 10,99
Domain name registration 14,99, den kan jeg vel ikke flytte.
Site Backup Pro 19,99
Sitelock Domain Security 19,99
Jeg skjønner jo ikke en døyt, men jeg ser prisen for hostingen er rimelig, de er seriøse, men jeg gjerne ha mer speed og bedre SEO, men til den total prisen?
Speed kan ha noe med cloudflare å gjøre.
Jeg snakket med Bluehost og de foreslo w3 total cache og wp optimize for å få opp speeden. For seo hadde de bare sin egen å foreslå.
Sist redigert: