Jeg har spurt litt folk som driver i blogg-bransjen, og de fleste sier at det ikke er verdt å kjøpte deg et .com-domene til en blogspot-blogg dersom du allerede har en del innlinker fra før. Mye stress å få flyttet over.
Kjøp deg heller et domene og sett opp Wordpress på det.
Interessant spm dette her- har to blogger om fotball hos blogspot jeg vurderer å slå sammen til en på eget domene. Tipper det kanskje er 40-50 saker/artikler som er verdt å ha stående/beholde/flytte totalt..... er vel ikke mer enn et par timers jobb å flytte og redirecte når jeg har ny side oppe vil jeg tro. Dette er gullinfo pixx , sånn info jeg nå slipper sitte å søke/lete etter når jeg setter igang om litt
Google-trafikken er ikke voldsom, men kanskje 30-40 unike besøkende fra google om dagen ved null aktivitet er nå engang greit å ha i bunn etter bare noen måneder.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.