Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bloggskribent til utleie

peterandrej

pensjonert moderator
En del bloggere tilbyr å skrive bloggartikler for betaling for publisering på egne blogger. Jeg har selv både tilbudt og gjort dette.

Men, jeg tilbyr nå en helt ny greie: Jeg leier meg selv ut som skribent til deg og din blogg/nettside. Kort fortalt: Jeg skriver for deg, hos deg. Et perfekt tilbud til de som har en blogg eller nettside som mangler innhold.

Jeg tilbyr rent konkret dette:
  • 2-3 blogginnlegg i uka (minimum 10 over en måned)
  • Hvert blogginnlegg får en lengde på minst 200 ord
  • Hvert blogginnlegg blir markedsført i alle tilgjengelige og relevante kanaler
  • Jeg bruker de linker eller skriver om det tema du vil, i den stilen du vil

Minste avtaletid på dette er 1 måned, og lengste er 3 måneder. Prisen på 1 måned, altså minimum 10 bloggartikler med markedsføring, er 2000 kr pluss moms. Det vil si 2500,- totalt.

Siden heller ikke jeg har ubegrensede ressurser har jeg valgt å sette en grense på 5 samtidige oppdrag av denne typen hver måned. En avtale er allerede inngått, så det er 4 ledige plasser igjen. Først til mølla prinsippet gjelder, så vær tidlig ute og reserver din plass allerede nå!

Oppstart vil være 1. september, siden jeg har et par oppdrag av mer designmessig karakter som skal fullføres innen da.

For bestilling eller spørsmål kan jeg kontaktes på:
post (at) peterandrejensen.no

- peter andre jensen
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Begrenser du deg til bare blogger? Kunne du vært interessert i artikler/innlegg i nettmagasiner også?

Er det noen typer nisjer du er spesielt interessert i?
 

peterandrej

pensjonert moderator
Kenneth: Neida, jeg skriver for dem som vil ha meg. Nettmagasiner kan jeg godt skrive for. Men, hvis det krever skriving av artikler som er vesentlig lengre enn vanlige bloggartikler (rundt 200-300 ord) så må vi gjøre en egen avtale på antall artikler og pris på dette. Jeg kan ikke levere 10 artikler på 1000 ord til 2000 kr.

Har ikke noen spesielle føringer på nisjer heller. Vil gjerne skrive om noe annet enn jeg har gjort før faktisk. Så gjerne noe "spesielt" eller "sært" hvis du har behov for det. Jeg er selvsagt mest bevandret i "fjas" og "tull" men jeg kan jo skrive seriøse greier også.

Clinton4: Nei. Jeg har studert engelsk lingvistikk, så man skulle jo tro at jeg var bra i engelsk, men neida. Så mye for universitetsutdannelse altså:) Jeg har vel skrevet rundt 200 artikler på engelsk på peterandrej dot com, men synes ikke de holder særlig godt nivå når det kommer til språket. Så går vel mest for norsk ja.

Affi: Tja. 600 artikler på Peterandrej dot com, 300 på agurkposten dot no, 40 på bloggdesigns dot no, 10 på giktbloggen dot no, artikkel i magasinet Webmagasin i september, 3 anmeldelser av dataspill på gameroobie dot no i september, osv osv. Har skrevet et utall politiske innlegg for Høyre siden 1997, hvis det skulle telle.

Brukernavn: Takk for ros, og jeg tror prisen ligger sånn midt på treet i forhold til det som leveres. Ingen i Norge som gjør noe slikt utenom meg, så vidt jeg vet. Så får vi se hvilken suksess jeg får. 5 avtaler i måneden er målet og øvre grense. 4 avtaler igjen..
 

peterandrej

pensjonert moderator
Minst 200 ord Msites.. ganske vanlig lengde det på bloggposter. Skriver selvsagt lengre artikler hvis du vil det, men da blir det nok en litt annen pris. Men ta kontakt og legg fram beskrivelse av det du ønsker, så skal jeg gi deg et tilbud på akkurat det.
 

picxx

Well-Known Member
Synes du priser deg lavt jeg PA :)

Om det hadde kun vært bloggpostene hadde det vært en fair pris, men når du også submitter/pinger alle postene blir det fort litt mere jobb.

Uansett, et veldig godt tilbud er det ihvertfall.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Jeg så at det var minst 200 ord, men regner med at du da ikke skriver 400 ord.....noe du forsåvidt svarer på selv i ditt siste innlegg.

Og, det å tilby artikler/blogginnlegg på freelancebasis er ikke så veldig nytt.... Men, jeg ønsker deg lykke til og regner med at du får fylt opp kvoten din.

Jeg skal vurdere om jeg har oppdrag som kan passe nå. Ellers er nok jeg mest på jakt etter freelancere innen sport om dagen. Da nærmere bestemt til å dekke håndballkamper i eliteserien herrer eller damer.
 

Yngve Larsen

E-commerce ekspert
Hei Peter

Kjøper gjerne noe av din tid i september! Har nye nettsider som skal opp og ville satt pris på om du hadde pyntet og skrevet noen gode tekster for meg.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Takk for ros, mapdaddy. Jeg er muligens en bedre skribent enn jeg er designer, så det er derfor jeg prøver å få noen oppdrag på denne fronten. Designoppdrag har jeg egentlig mer enn nok av allerede. Merker at arbeidet går lettere når det handler om å produsere tekst, kontra det å produsere et design. Det har sikkert med evner og interesse å gjøre.

Jeg tror ikke jeg kan ta så mye mer enn 2000kr for en slik tjeneste i begynnelsen. Hvis jeg produserer gode resultater for kundene så har jeg sikkert muligheten til å øke prisen, men jeg tror at jeg må produsere noen resultater først. Jeg vet jo strengt tatt ikke hvilke resultater jeg klarer å produsere heller utifra jobben jeg gjør, så jeg er glad for at en av dere faktisk sa seg villig til å prøve dette. Etter at jobben for ham er gjort vet jeg mye mer om hvilke resultater jeg kan produsere, så da kan jeg sette prisen deretter.
 
Topp